Auttakaa miestä mäessä.T4 2,5TDI ei lähe käyntiin. "kor
Valvoja: ffp jäsenet
Auttakaa miestä mäessä.T4 2,5TDI ei lähe käyntiin. "kor
Elikkäs ko. portteri ei suostu käymään. Mitään varotuksia ei auto antanut vaan sammu yht´äkkiä ja sen jälkeen todella vaivalloisesti käymään ni oli vika tila päällä (ei ottanu kierroksia). Sitten kun auto ehti jäähtyä ni ei lähde enää ollenkaan käymään.
Vikakoodeina antaa:
imuilman lämpötilatunnistin....
fuel shut off valve. elikkäs toi polttoaineen katkaisu venttiili/solenoidi.
Start blocked by immobiliser. Jos oikein ymmärsin ni tarkottaa että käynnistys estetty ajonestolla.
Huomenna voin laittaa noi oikeat koodit ni ammattilaisetkin ymmärtää...ne on otettu ross-techillä.
Otan hyviä vinkkejä vastaan....?
Vikakoodeina antaa:
imuilman lämpötilatunnistin....
fuel shut off valve. elikkäs toi polttoaineen katkaisu venttiili/solenoidi.
Start blocked by immobiliser. Jos oikein ymmärsin ni tarkottaa että käynnistys estetty ajonestolla.
Huomenna voin laittaa noi oikeat koodit ni ammattilaisetkin ymmärtää...ne on otettu ross-techillä.
Otan hyviä vinkkejä vastaan....?
Viimeksi muokannut SK-T4, 6.11.2009 17:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Joo elikkäs kun virrat käänsi päälle niin solenoidi naksahti. Sitten koitin antaa ns. pakkovirran solenoidille kun starttasin. Ei muutosta.
Nykyään se pitkällä vieterillä "lähtee käyntiin" elikkäs vähän lupaa, vaan heti kun sen pitäs käydä omin avuin ni sammuu.
Alkaa loppumaan tieto/arvaukset ja hermotkin.
Nykyään se pitkällä vieterillä "lähtee käyntiin" elikkäs vähän lupaa, vaan heti kun sen pitäs käydä omin avuin ni sammuu.
Alkaa loppumaan tieto/arvaukset ja hermotkin.
Valaise taskulampulla pa suotimella olevat kirkkaat pa putket ja katso kuinka paljon virtaa ilmaa putkissa ,pallukoita n 5mm menee harvakseltaan normaalisti kun auto käy.
ei yhdessä pötkössä.
Pyydä kaveri käynnistämään ja katso.
kerran oli mi nulla tankissa imuputki yläreunasta halki.Muovi kutistunut niin paljon että halkein tullut.,
Toimiiko se auto normaalisti lämpimänä ja ajossa.Vaikuttaako täysi/tyhjä tankki.
ei yhdessä pötkössä.
Pyydä kaveri käynnistämään ja katso.
kerran oli mi nulla tankissa imuputki yläreunasta halki.Muovi kutistunut niin paljon että halkein tullut.,
Toimiiko se auto normaalisti lämpimänä ja ajossa.Vaikuttaako täysi/tyhjä tankki.
Juu toi ajonesto on nyt se paras veikkaus/ajatus....ni kuinkas tästä sit edetään? Onko se ny vietävä sit laakkoselle (Pirkanmaan vw maahantuoja)?
Mites jos ite puran sen magneettiventtilin syöttöpumpun kyljestä missä se ajonesto on, ni kuinka saan purettua sen ajoneston? Ja mitä sieltä pitää ottaa pois?
Asia mikä häiritsee ni jokuhan sen ajoneston laittaa päälle, eli vaikka eliminoin sen ajoneston ni jostain syystähän se on päälle menny? Eikö vaan?
Eli ei voi kovin pitkiä ajokilometrejä odottaa tolla "kepulikonstilla"?
Mites jos ite puran sen magneettiventtilin syöttöpumpun kyljestä missä se ajonesto on, ni kuinka saan purettua sen ajoneston? Ja mitä sieltä pitää ottaa pois?
Asia mikä häiritsee ni jokuhan sen ajoneston laittaa päälle, eli vaikka eliminoin sen ajoneston ni jostain syystähän se on päälle menny? Eikö vaan?
Eli ei voi kovin pitkiä ajokilometrejä odottaa tolla "kepulikonstilla"?
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=84 ... =ajoneston
Jos mahdollista niin ohita ajonesto, mitä vanhempi auto sitä enemmän siitä harmia syntyy (liittimet hapettuu, kosteus, rele-ecu viat ym.).
Jos mahdollista niin ohita ajonesto, mitä vanhempi auto sitä enemmän siitä harmia syntyy (liittimet hapettuu, kosteus, rele-ecu viat ym.).
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa