Passat AFN -97 kysymyksiä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Pasvaggi
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 18.5.2009 21:02

Passat AFN -97 kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Pasvaggi » 18.5.2009 21:16

Tervejdys, olisi projektin tynkää käynnissä 97 passat AFN kanssa. Kun en kokemusta ei alalta paljoa löydy niin kysymyksiä on ja vaikka minkälaisia..

Projekti on alkutekijöissään ja mietinkin nyt lähinnä nyt alkuun näitä konehuoneen puolen hommia. Kun pitäisi vähän potkua saada nokikoneesta irti niin mistä olisi hyvä aloittaa?
EVRY mod on tinattuna ja odottaa asennusta nyt alkuunsa, se ilmeisesti vaikuttaa syöttöjä nostamalla.. Miten nämä isommat suuttimet käyttäytyisi evryn kanssa, eli lisääkö racet syöttöjä vaan entisestään?

Vaikuttaako katin tyhjennys noin muuten vakiokoneelle paljoakaan, eli siis kannattaako ryhtyä, ja jos kannattaa niin milloin :D

Mihin tehoihin asti AFN-koneen vakioturbo riittää (GT1749V) ?

Mitä mieltä olette koneen lastuttamisesta? Onko siinä mitään järkeä ennenkuin laittaisi isompaa turboa / muuta palikkaa?

Niijoo, minkälaista kytkintä suosittelisitte, jos tulee tarpeen vaihtaa?

Nyt ei heti mieleen tule muuta :)

vaggine
-
Viestit: 545
Liittynyt: 20.4.2006 20:08

ViestiKirjoittaja vaggine » 19.5.2009 20:15

Nimenomaan lastuttamisessa on järkeä. Sillä evryllä tulee otettua kuitenkin kaikki irti ja muutenkin paineet käyttäytyy sillä ihan eri tavalla (piikittää) kuin ohjelmalla.

Ohjelmoituna vakioturbo kestää paremmin. Ja muuta ei sitten kannatakaan tehdä ennen kuin turbon päivittää.

Ehkä katin tyhjennys voisi evryllä auttaa piikittelyyn ja ei siitä muutenkaan koskaan ainakaan haittaa ole.

kieku3
-
Viestit: 53
Liittynyt: 29.10.2007 14:01

ViestiKirjoittaja kieku3 » 19.5.2009 21:19

mielestäni ei kannata lastuttamiseen tuhlata rahoja jos on vähäänkään aikomusta virittää enemmän, niin säästää ne rahat sitten sinne. Mulla ainaki toimi evry vajaa vuojen ja vajaa 40 tuhatta ihan hyvin ja tehoja tuli melko kivasti lisää.

Tämä on vain oma köyhänmiehen mielipide. Mutta jos rahaa on niin varmasti lastuttaminen on parempi ratkasu.

Sleeper^
-
Viestit: 525
Liittynyt: 20.8.2005 19:39

ViestiKirjoittaja Sleeper^ » 19.5.2009 22:05

Suoraan vaihtoon kytkin, ahdin ja suuttimet ja sitten ohjelmapäivitys.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa