17/20 nyt kiinni
Valvoja: ffp jäsenet
17/20 nyt kiinni
mutta ei jaksa mennä.
viikonloppuna ruuvasin kyseisen aparaatin kiinni mutta mustaa pukkaa edelleen ja ahdot max 1.1. piikkki käy kyllä 1.3 mutta eihän tuo riitä mihinkään. Luonne muuttui kyllä kovasti. Nyt lähtee lineaarisesti ahtamaan ja max ahdot vasta 4000 kohdilla. Pitemmälle en vielä vetänyt. Hukkaportti melkein kiinni. Kellon vipu pääsee avautuman enää ehkä 5 mm. Vieläkö tuota uskaltaa lyhentää?
Finnturbossa meinailivat että pitäis MAF anturin tietoa vähän huijata. Mikä homma se tuo on? En oo ikinä kuullu että MAFia huijattais...3bar mappi on ja isot suuttimet. Vakio nestepää. Mutta pitäis tuolla silti saada menoa jo aikasesi. Edellisellä mutkalla meni jo 60-120 6.1s, tällä setupilla en vihtiny ees mitata. Varmaan huitelee kasin päällä. Moottori on AGR joten ei oikeen hyödytä penkkiiinkään viedä.
Jeesatkaa nyt että mitä tässä lähtis tekemään. Putkisto on vakio mutta referenssi tulos on ajettu samalla setupilla paitsi että turbo oli sillon 15/20.
viikonloppuna ruuvasin kyseisen aparaatin kiinni mutta mustaa pukkaa edelleen ja ahdot max 1.1. piikkki käy kyllä 1.3 mutta eihän tuo riitä mihinkään. Luonne muuttui kyllä kovasti. Nyt lähtee lineaarisesti ahtamaan ja max ahdot vasta 4000 kohdilla. Pitemmälle en vielä vetänyt. Hukkaportti melkein kiinni. Kellon vipu pääsee avautuman enää ehkä 5 mm. Vieläkö tuota uskaltaa lyhentää?
Finnturbossa meinailivat että pitäis MAF anturin tietoa vähän huijata. Mikä homma se tuo on? En oo ikinä kuullu että MAFia huijattais...3bar mappi on ja isot suuttimet. Vakio nestepää. Mutta pitäis tuolla silti saada menoa jo aikasesi. Edellisellä mutkalla meni jo 60-120 6.1s, tällä setupilla en vihtiny ees mitata. Varmaan huitelee kasin päällä. Moottori on AGR joten ei oikeen hyödytä penkkiiinkään viedä.
Jeesatkaa nyt että mitä tässä lähtis tekemään. Putkisto on vakio mutta referenssi tulos on ajettu samalla setupilla paitsi että turbo oli sillon 15/20.
Eli mitä eroa ahtimissa nyt on?
Ilmeisesti suurempi pakokotelo ainakin.
Ahdot pitäisi nousta ylemmäksi 3 bar MAPilla, ehkä mittari heittää.
Ei se 60-120 aika paljon voi tuosta parantua pelkästään ahdinta vaihtamalla. Se minkä ehkä yläkierroksilla voittaa niin alakierroksilla varmasti häviää.
Eipähän kytkin luista.
Ilmeisesti suurempi pakokotelo ainakin.
Ahdot pitäisi nousta ylemmäksi 3 bar MAPilla, ehkä mittari heittää.
Ei se 60-120 aika paljon voi tuosta parantua pelkästään ahdinta vaihtamalla. Se minkä ehkä yläkierroksilla voittaa niin alakierroksilla varmasti häviää.
Eipähän kytkin luista.
Koko murikka se on suurempi. Molemmat puolet. Soittelin M:lle ja kyllä se tästä nyt alkaa purkaantuun. Ahtimessä pitäis riittää potkua kyllä pitkälle jos vielä nestepään vaihtaa. Joku vika tuossa varmaan on lämpötilaanturissa tai MAFfissa. Tuo maffin huijaamisen voi unohtaa.
Tuota ajattelinkin tilatessani tuon uuden ahtimen että siirtyisi veto vähän ylemmäs ja pitemmälle niin kestäis vanhat palikat vähän pareammin. En odota tuon ajan noilla romppeilla juurikaan paranevan, mutta samaan pitää päästä kyllä ja toivottavast jää vielä potentiaalia hiukan reserviin uusia jippoja varten.
perjantaina saan wac comin kiinni ja jospa se sitten lähtis purkautuun tämä probleemos
eip
Tuota ajattelinkin tilatessani tuon uuden ahtimen että siirtyisi veto vähän ylemmäs ja pitemmälle niin kestäis vanhat palikat vähän pareammin. En odota tuon ajan noilla romppeilla juurikaan paranevan, mutta samaan pitää päästä kyllä ja toivottavast jää vielä potentiaalia hiukan reserviin uusia jippoja varten.
perjantaina saan wac comin kiinni ja jospa se sitten lähtis purkautuun tämä probleemos
eip
Nonin. Nyt on huristeltu tökkeli kiinni mutta kaikki näyttäs normaalilta. Paineet tippuu vähän reilusti pyydetystä jossain 3 tuusan jälkleen mutta muuten kaikki oko. Lämmöt ei nousseet kun 75 joten se on vähän alhainen mutta ei liene kuitenkaan vaikutusta?
paineet 1-1.1 bar ja 60-120 9s luokkaa. Jos ei tämä laite olisi kukenut joskus paremmin niin softakauppaan astelisin, mutta kun näin on ollut. Pakko se on varmaan lähtä se lutikka vahtaan ja softa käpälöimään. Ihme hommaa...
paineet 1-1.1 bar ja 60-120 9s luokkaa. Jos ei tämä laite olisi kukenut joskus paremmin niin softakauppaan astelisin, mutta kun näin on ollut. Pakko se on varmaan lähtä se lutikka vahtaan ja softa käpälöimään. Ihme hommaa...
Näinhän se täytynee tehdä. Vaikka se jo edellisellä ahtimella alussa toimikin. Mutta kokeillaan nyt sitte se varmin ja kallein konsti.
Tuo softanpätkä on hinnoiteltu ihan persiilleen mutta ei auta ei auta...
peruskone on ihan loppu tässä kulkineessa. Huohottaa hyvinkin reippaasti, mutta ei se liene vaikuttimena nyt. Tarkoitus on hoitaa tuokin asia kuntoon kunhan nyt sais tuon peruspaketin toimiin ensin...
Tuo softanpätkä on hinnoiteltu ihan persiilleen mutta ei auta ei auta...
peruskone on ihan loppu tässä kulkineessa. Huohottaa hyvinkin reippaasti, mutta ei se liene vaikuttimena nyt. Tarkoitus on hoitaa tuokin asia kuntoon kunhan nyt sais tuon peruspaketin toimiin ensin...
Kyllä ne sillä tavalla varmaan pysyy. Mutta tuolla 15/20 laitoin viimein kiinni koko portin ja painoin kakkosella vähän kaasua niin paukahti akseli poikki ja pakopesäkin halki. Ahtomittaria en ehtinyt edes katsoa. Eli sitä en uskalla enää edes koittaa.
LTR:n kanssa aletaan tänään tuunaamaan joten eiköhän se nyt saada pelittämään lopultakin.
Pystyyköhän tämän softaamaan ilman lutikan vaihtoa kun on AGR ja tuo MAPpi tuossa välijäähdyn päässä ahtoputkessa?
Muistatko TDIfreak nuo suuttimet että mitkä ne olikaan jotka mulle joskus toimitit?
LTR:n kanssa aletaan tänään tuunaamaan joten eiköhän se nyt saada pelittämään lopultakin.
Pystyyköhän tämän softaamaan ilman lutikan vaihtoa kun on AGR ja tuo MAPpi tuossa välijäähdyn päässä ahtoputkessa?
Muistatko TDIfreak nuo suuttimet että mitkä ne olikaan jotka mulle joskus toimitit?
No nyt pelttää:) Ja apu löytyi yllättävän läheltä. Kiitokset Vielä LTR:lle
Ei tarvinnu vaihtaa piiriä vaan softa vilahti johtoa pitkin. Muutama veto ja vähän hienosäätöä ja se oli siinä.
Isopesäinen puhallin ei tuonut vääntöä alas kuten edelliset mutta ylös löytyy nyt potkua ja max 1.7 eikä notkahda. Ihan ajan haaskausta ollu kun oon yrittäny väkästellä ilman softamodiksia. Mielenkiintoinen koittaa nyt kelloa vastaan.
Suuttimet muten on P764...
Ei tarvinnu vaihtaa piiriä vaan softa vilahti johtoa pitkin. Muutama veto ja vähän hienosäätöä ja se oli siinä.
Isopesäinen puhallin ei tuonut vääntöä alas kuten edelliset mutta ylös löytyy nyt potkua ja max 1.7 eikä notkahda. Ihan ajan haaskausta ollu kun oon yrittäny väkästellä ilman softamodiksia. Mielenkiintoinen koittaa nyt kelloa vastaan.
Suuttimet muten on P764...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa