T5 2004 1,9 77 kw turbon hajoaminen

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

gnool
-
Viestit: 292
Liittynyt: 24.11.2003 18:03

T5 2004 1,9 77 kw turbon hajoaminen

ViestiKirjoittaja gnool » 1.4.2009 13:46

Eli otsikon mukaisesta härvelistä hajosi turbo. Ajettu vain karvan alle 90 000.

Lopullista diagnoosia ei vielä ole tullut mutta näyttäisi siltä, kuin joku stefa
olisi pettänyt ja päästänyt öljyä turboon.

Kannattako mielestänne reklamoida Vw:tä vai onko ajan hukkaa.

Thx,

FIN-Turbo
-
Viestit: 142
Liittynyt: 13.2.2006 23:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja FIN-Turbo » 1.4.2009 14:02

Voithan kokeilla, mutta älä pety jos kieltäytyvät.

Meiltä uusi KKK:n ahdin portteriin 970e + tiivisteet 35e.

holkki 1966
-
Viestit: 12
Liittynyt: 11.9.2007 22:06

ViestiKirjoittaja holkki 1966 » 2.4.2009 22:16

Itse T5 transun -04 omistavana tulee turbon kunto aika ajoin mieleen,ahdin nähnyt kilsoja n.250 tkm. Onko alkup. KKK kunnostaminen mahdollista/järkevää ja onko tarjolla kevyttä tehojen piristystä ahdin puolelle? kokemuksia?

LTR
-
Viestit: 823
Liittynyt: 22.9.2004 12:57

ViestiKirjoittaja LTR » 4.4.2009 8:48

Kerran piti tuollainen tehdä 1.9:n 130hp suuttimilla ja 150hp:n turbolla, mutta sitä ei sitten koskaan tehty.

Olisin kuitenkin siinä uskossa että on aika lailla bolt on. Pakoputken ja ahtoputken lähdöissä voi olla että joutuu muuttamaan laipan / holkkihärdellin klemmarimalliin.

Toisaalta 150heppaa saa jo näppärästi otettua tuolla 150hp: turbolla ja 105hp:n orkkissuuttimillakin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa