portteri syncro t4
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 36
- Liittynyt: 18.8.2006 23:37
- Viesti:
portteri syncro t4
Eli tuommoinen olisi taloon tulossa ja koeajon ( 100km vaihtelevaa ajoa ) jälkeen tuntuu asia kamppeelta. kiipeisi vaikka puuhun jos pitoa löytyy mutta onko normaalia että kaikki 4 pyörää raapii kun nousukyky ylittyy? luulisi että vetäisi vain 3.lla tai 2.lla pyörällä? auto siis 2.4d -94 transporter. Etuveto päällä liikku myös paljon paremmin kuin perheen ykkös auto ( -01 2.5tdi caravelle autom. ) joka vetelee heti kuin pito karkaa. eroa huomasin myös kun kääntää renkaat tappiin ja esim. peruttaa niin tuntuu potkivan vastaan eritavalla kuin tuo meidän caravelle. eli onko laatikossa itsessään siis lukko vai ei? itse epäilen että sitä ei löydy mutta testit kyllä osittaisi siellä olevan?
onko laatikossa itsessään siis lukko vai ei?
Luulisin kyllä vahvasti että ei ole. Mulla on tossa omassani taka-akselille lukko joka on kyllä ihan erikseen kytkettävä päälle
jos sille on tarvetta.
Se on se varuste jonka saa usein lukea myynti ilmoituksesta että on sähköinen
takalukko, alipaineella se kyllä toimii jos ei sitä merkkivalon sähköä lasketa.:)
Tasainen alusta voi osittain selittää neljällä pyörällä sutimisen, omasta jäi eilen ainakin neljän tassun jäljet maahan kun vähän testasin.
Ajat vaan sen kunnolla ristiriipuntaan niin eiköhän siihen jää kiikkumaan.
Perän öljyt kannattaa sit pitää hyvänä, 30tkm on kuulemma suositeltava vaihtoväli.
-
- -
- Viestit: 36
- Liittynyt: 18.8.2006 23:37
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 34 vierailijaa