minulla on ajossa vuoden 2000 vw golf, variantti. tekniikaltaan 1.9TDI AGR 66kw
joka kerta kun käynnistän auton ja lähden ajeleen etiäpäin auto on niiiiiiin tukkoisen oloinen, joudun kiihdyttämään 3000kpm jonka jälkeen auto ottaan kierrokset nykäisten loppuun. sitten kulkee taas hyvin.
Onko joku törmännyt samaan vikaan?
Ahtopaineet nousee silloin alussa hitaasti 0.8bar kunnes tulee toi maaginen 3000kpm raja.
Olen putsannut ahto puolen perusteellisesti ja egr venttiilin karstat on vege. Ahto puolen letkut testasin starttipilotilla että onko vuotoja, ei vaikuttanut käynti ääneen joten vuotoja ei ole mutta silti ihmetyttää sekin että ahtomittari seilaa 0.8-1.4bar kylmänä, hieman lämpimänpi kone niin toi seilaaminen tasoittuu.
Mitä ne mötikät on mitä on ahto/alipaine letkuissa kiinni? voisiko niissä olla jotain häikkää?
ensi kiihdytys mietityttää.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
vai että kenkää. mulla on teräs kärkiset kengät :D Käytän toki auton koko maksimaalisen hyödyn hyväkseni. ei se silti ole alku menoon vaikuttanut.
Maf on kunnossa kun käytin uutta "lainakamaa" paikoillaan testin vuoksi niin vika oli sama.
tuossa tuli mieleen että autolla on ajettu melkein sisäänajo kilsat täyteen 365000km niin mahtaisiko katti ahistaa alussa? taidan laittaa hieman isompaa rööriä kunhan pääsen pajalle ja samalla vaihdan isomman turbon jne eikköön se sitten lähtis :)
Maf on kunnossa kun käytin uutta "lainakamaa" paikoillaan testin vuoksi niin vika oli sama.
tuossa tuli mieleen että autolla on ajettu melkein sisäänajo kilsat täyteen 365000km niin mahtaisiko katti ahistaa alussa? taidan laittaa hieman isompaa rööriä kunhan pääsen pajalle ja samalla vaihdan isomman turbon jne eikköön se sitten lähtis :)
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”