228mm kiinteä vauhtipyörä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

blanca
-
Viestit: 60
Liittynyt: 3.9.2007 19:59

228mm kiinteä vauhtipyörä

ViestiKirjoittaja blanca » 2.2.2009 13:47

semmoista kun ongelmana on ettei mistään taho löytyä kyseistä vauhtipyörää ja tuli huomattua että kyseistä vauhtista on olemassa seateissa ja joissakin audeissa että olisikos teillä parempaa tietoa että missä merkeissä olisi että saisi remontin loppuun

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 2.2.2009 14:41

Auttais kummasti jos tietäis mihin oot sitä laittamassa.

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 2.2.2009 14:43

Eikös 1Z koneissa ole tuo kiinteä vauhtis. Eli näitä ensimmäisiä 66kw 1.9 tdi koneita mitä nyt löytyy Seateista, III Golffista, pasaateista ym. ym... Oliskohan noita 95-97 malleissa. Ainakin 95-96.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 2.2.2009 14:46

Suurinpiirtein kaikista VAG konsernin tuotteista välillä 92-97 missä on ollut 02A laatikko ja tdi kone. noin niinkuin yleissääntönä. esim. golf, passat, cordoba, toledo jne. Yleensä ollut 1Z tai AHU koneen kaverina.

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 2.2.2009 14:55

kim.kouvo kirjoitti:Suurinpiirtein kaikista VAG konsernin tuotteista välillä 92-97 missä on ollut 02A laatikko ja tdi kone. noin niinkuin yleissääntönä. esim. golf, passat, cordoba, toledo jne. Yleensä ollut 1Z tai AHU koneen kaverina.


+G60 ja 2,0 pensakoneet. Justiin kävin romikselta kaivaan yhen tommosen pyörän, onpi joutilas.

Audit on sitten asia erikseen ja sopiva pyörä on ainakin aikalailla kaikissa typ89/B4 neloskoneisissa Audeissa.

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 2.2.2009 14:59

Audit on sitten asia erikseen ja sopiva pyörä on ainakin aikalailla kaikissa typ89/B4 neloskoneisissa Audeissa.

Pätee kaikkiin missä kone oikein päin :)

blanca
-
Viestit: 60
Liittynyt: 3.9.2007 19:59

ViestiKirjoittaja blanca » 2.2.2009 15:36

joo eli ventoon vm-94 on menossa aaz jatkoksi.. mutta aattelin ettei ole oleellista kun ihan vaan sais tietää että mistäs sen 228mm kiinteän vauhtiksen löytää :) ja jos jollakin olisi yli määräinen niin tarjota saa..

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 2.2.2009 15:50

Laatikkohan menee kans vaihtoon.

blanca
-
Viestit: 60
Liittynyt: 3.9.2007 19:59

ViestiKirjoittaja blanca » 2.2.2009 15:55

joo niin menee.. laatikko, asetelma, kytkinlevy, painelaakeri makaa jo tuossa huoneen lattialla oottamassa että saa vauhtipyörän ja loput tavarat.. vaan vauhtipyörää kun ei tunnu mistään löytyvän...

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 2.2.2009 16:11

Pätee kaikkiin missä kone oikein päin :)


Aivan joo, onhan se melkeen kaikissa Passateissakin kone oikeen päin. Paitsi tuossa joka onkin Vento jolle on syötetty hiivaa.

blanca
-
Viestit: 60
Liittynyt: 3.9.2007 19:59

ViestiKirjoittaja blanca » 3.2.2009 15:06

sen verran vielä että jos tilaan g60 vauhtiksen tuohon niin laitanko g60 pultit vai?

TDIT
-
Viestit: 204
Liittynyt: 17.4.2006 16:16

ViestiKirjoittaja TDIT » 3.2.2009 15:37

veikkaan että vauhtipyörän pultit pitää olla aaz koneisen pultit. G60 voi olla esim eri kierre/kokoiset. Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.

mikes75
-
Viestit: 67
Liittynyt: 6.1.2007 16:38

ViestiKirjoittaja mikes75 » 8.2.2009 23:40

Saakohan noita suomesta.. http://www.specclutch.com/ kiinteitä vaiika mihin...

jar-sk-i
-
Viestit: 40
Liittynyt: 21.1.2007 13:16

ViestiKirjoittaja jar-sk-i » 9.2.2009 18:36

käykö esim. AHU-cordoban vaihdelaatikko suoraan AAZ moottorilla olevaan ventoon ?

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 9.2.2009 20:15

sun tarvii vaihtaa vauhtis ja asetelmakin ja laittaa kytkyttimelle sylinteri

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 9.2.2009 21:23

Sekä vaihdekeppi ja mahdollisesti startti.
Vetarit myös on lyhemmät, mut ei ole pakko vaihtaa jos laipat on samat.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa