Mitenkän mahtaa olla vaihtokelpoisia ristiin?
Tuo nykyinen laatikko on tyypiltään DGW ja ilmeisesti EEP on samanlainen?
Sopiiko tuohon neloseen kutosen laatikko?
Perän välityksissä on ilmeisesti eroa ja se täytyy vaihtaa samalla.
Pitkittäis koneen laatikoista (quattro)
Valvoja: ffp jäsenet
DGW ja EEP ovat keskenään samanlaisia laatikoita. Helpoimmalla tietysti pääsee kun etsii tuollaisen varmasti sopivan. Löytyy A4 ja Passat 97 - 00. Alkupään peleissä luultavasti tuota DGW:tä ja loppupään vehkeissä EEP.
Kutosen laatikkokin käy kiinnitykseltään, mutta niissä on taas vaihteiden välitykset eri, vaikka perävälitys sopisikin.
DGW / EEP lootissa perävälitys 35/9 = 3,888, kun taas esim. tuossa jo mainitussa EHW:ssa 37/10 = 3,7. Tällöin menee takaperäkin vaihtoon.
Perhealbumin nopea vilkaisu näyttäisi myös että tuota 35/9 välitystä on kyllä useammassakin laatikossa tarjolla. Näissä vaan on 3. 4. ja 5. vaihteen välitykset aika lyhyet verrattuna DGW / EEP kirstuihin.
6.speed lootissa on myös perävälitys erilainen. Tällöin menisi kokolailla voimalinja uuteen puuhun.
Kutosen laatikkokin käy kiinnitykseltään, mutta niissä on taas vaihteiden välitykset eri, vaikka perävälitys sopisikin.
DGW / EEP lootissa perävälitys 35/9 = 3,888, kun taas esim. tuossa jo mainitussa EHW:ssa 37/10 = 3,7. Tällöin menee takaperäkin vaihtoon.
Perhealbumin nopea vilkaisu näyttäisi myös että tuota 35/9 välitystä on kyllä useammassakin laatikossa tarjolla. Näissä vaan on 3. 4. ja 5. vaihteen välitykset aika lyhyet verrattuna DGW / EEP kirstuihin.
6.speed lootissa on myös perävälitys erilainen. Tällöin menisi kokolailla voimalinja uuteen puuhun.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa