Tervehdys,
tuli taas ostettua VAG-tuote, vanha Portteri 2,4 D vm -97, ns. pitkä Syncro. (Joskus on ollut pari nelikko-Audia ja syncro-Passat) Tuntuu toimivan 345 tkm ajetuksi ihan tavallisesti, mutta kovin vähän on tuota voimaa. Kun en ennen ole omistanut juuri tällaista lootaa (joskus oli vanha LT) , niin en tiedä paljonko potkua pitäisi olla. Teoriassa kait 57 kW.
Kokeilin moottoritiellä ja kulkee noin 130 km/h. Tosin vauhdin kelaaminen kestää TOSI kauan. Vääntö on kovin ohut, mutta jos vetää kylmäkäynnistimen, niin yläkierroksilla kulkee vähän paremmin. Liekö tässä joku vika, pumpun ajoitus tms. Masiinassa on täysi huoltokirja viime vuoteen asti, joten kait joku on huoltanut tätä. Ei ainakaan syö öljyä ensimmäisellä 1 tkm:llä eikä vuoda mistään mitään. Kaikki suodattimet olen vaihtanut.
Ajattelin myös vaihtaa hehkut, vaikka mitään vikaa ei tunnukaan olevan. En vain osannut vetää jäähdyttäjää eteenpäin, koska tässä mallissa ei ole etupeltiä katkaistu. Liekä näissä sitten otettava koko jäähdytin pois ? Jos otan jäähdyttimen pois, niin samalla voisi pestä ruiskusuuttimet ultraäänipesurilla, kun sellainen on muutoin olemassa. Jostain luin, että pitäisi pestä löpössä, mutta liekä kukaan tehnyt sitä ja onko ollut apua. ?¨'
Näin aloitteleva Jussi kyselee osaamattomuuttaan.
Transporter T4 Syncron suorituskyky ja ultraäänipesurin käyt
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa