Uteliaisuudesta kyselen notta mistä näkee jakajapumpun oikean asennon?
Nyt en tarkoita ennakkoa (eli en tätä) vaan sitä missä asennossa ratas/rattaan kohdistusviiva? on kun esim pumppu asennetaan paikoilleen?
Vai onko sillä mitään väliä kunhan sitten ennakot ovat kunnossa?
edit ja tässä tapauksessa on kyse VW 1.6D JK-koneesta ja siihen laitettavasta TD-pumpusta. Minä en tuota asenna kunnen tiedä siitä mitään, ajattelin vain uteliaisuuttani kysäistä :)
Jakajapumpun oikea kohta?
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.vwdieselparts.com/injtim.htm
Kuva kertoo paljon, 2064 numero/työkalu on se jolla voi lukita pumpun, ja hienosäätöön tuo heittokello.
Kuva kertoo paljon, 2064 numero/työkalu on se jolla voi lukita pumpun, ja hienosäätöön tuo heittokello.
-
- -
Kyllä pitää, eli sieltä kytkinkopasta merkki kohdalleen, nokka-akseli oikeinpäin (lukitusrauta ei mene muuten paikoilleen) ja sitten tuo.
Mulla olis kyllä myynnissä täydellinen ajoitussetti heittokelloineen ja adaptereineen ja lukituspalikoineen... sunnuntaina tuli oma pumppu laitettua kun remmi vaihdettiin :)
Mulla olis kyllä myynnissä täydellinen ajoitussetti heittokelloineen ja adaptereineen ja lukituspalikoineen... sunnuntaina tuli oma pumppu laitettua kun remmi vaihdettiin :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”