pumppu vikako?
Valvoja: ffp jäsenet
pumppu vikako?
Eli mul olis tälläänen vm:94 oleva tdi golf ja siin sellaanen ikävä vika et tyhjä käynti vaeltaa ja si maantie nopeuksissa se sitten onkin jo tappo vehje se tuli todistettua.Se nimittäin tekee sen tempun ku 4 kiihdyttää silleen et kiekat tulee 3000 ni kierrokset loppu siihen ja myös meno,paitsi et ku nostaa jalan kaasulta ni sen jälkeen alkaa ottan taas kiekkoja ja tämä sama tapahtuu myös 5 vaihde tuvas.Eli neuvot olis ny tarpeen,onko syöttö pumppu tullu tien päähänsä jo 348tkm:ssä.
Mistähän vois ruveta hakeen tällästä suora ruiskutus tdi pumppua?melkein osaan jo veikata et on tää pumppu vika autossani.Voin myös kuvitel et tää pumppu maksaa sen verran et auto jää nurkalle ja lähdetään ostaan paremmal onnella Passat tai Audi a4 tdi malleja.Kertokaa toki jos muil ollu tai on kyseisten sähkö ohjattujen pumppujen ongelmia.Täs muuten kaasu poljinkin toimii sähköllä ei ole vaijeria olleskaan.Sit viä sellanen kysymys onko näis mahdollista nostaa syöttöä normisti,tutkittuani havaitsin ettei ole syöttö ruuvia missään kohtaa pumpus.Ilmeisesti lastuttaminen on ainut vaihto ehto jos haluu lisä horsee pannuun.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=99 ... hlight=tdi
Ei saa polttoainetta tai menee vikatilaan (veikkaan ensimmäistä, tarkista polttoaine solenoidin toimivuus eli ota sisäkalut pois ja laita kuva siitä pumpusta niin tiedetään/arvataan enemmän).
Ei saa polttoainetta tai menee vikatilaan (veikkaan ensimmäistä, tarkista polttoaine solenoidin toimivuus eli ota sisäkalut pois ja laita kuva siitä pumpusta niin tiedetään/arvataan enemmän).
http://holysmoke.fi/pages/artikkelit/su ... vaihto.php
Näkyy viimeisissäkin kuvissa raidallinen johto, menee solenoidiin nestepään päälle.
Näkyy viimeisissäkin kuvissa raidallinen johto, menee solenoidiin nestepään päälle.
Joo tiän kyl ton johdon hyvinkin,mutta en ala vänkään,mut olen sen verran huono tekeen näitä hommia itse ni annan olla purkamata mitään,jotta toimis tää vehje viä sen jälkeenkin.Mut tää ny merkillistä on ku eräs vw korjaamo sano et tuo mihkä musta valkoinen johto menee ni olis sähköisen tappo napin liitin,en tiä si mitä on ja olisko ketään tää satakunnas joka vois helpata mua tän kiusan kappaleen kanssa,rupee itel hermo käryään ja pahasti tähän nyykähtämis/kieroksettomuus ja nykimis tautiin pikku hiljaa.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=12 ... hlight=vag
Vw kerhoja/kokoontumisia on useita (niihin ensin yhteyttä, löytyy tietäjiä).
http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/index.php
http://www.variantclub.fi/phpbb/viewforum.php?f=2
http://www.holysmoke.fi/
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=97 ... ght=hammer
Vw kerhoja/kokoontumisia on useita (niihin ensin yhteyttä, löytyy tietäjiä).
http://www.suomenvolkkariyhdistys.fi/index.php
http://www.variantclub.fi/phpbb/viewforum.php?f=2
http://www.holysmoke.fi/
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=97 ... ght=hammer
Viimeksi muokannut sa, 12.8.2008 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Todiin,tänään sitten kuljetin golfin vika testerissä ja ei ollut mitään vika koodeja.Mutta tietsikalt katsottuna ruiskutus ohjelma sekoittu aina ku rupes auto hyökiin tyhjä käynnillä,mut ku inansa painaa jalal kaasua lisää ni rupee käymään nätisti ja ruiskutus lukemat tasoittuu hyviksi.Mutta sen huomasin et sen vika testerin läpi käynnin jälkeen autoni lakkas tän nykimis,kierros stopin ottamisen kokonaan,ny ottaa kierrokset nätisti eikä stoppaa 3000 kiekkaan,mut tää hyökimis tauti on ja pysyy.Täytyy vissiin kehitel kaasu polkimeen jokin jarru et saa kiekkoja pysyyn inansa isommalla ni käykin si nätimmin.
No ny saa joku muu tehdä ton säädön,ei tuu itse mitään jos pitää nuveta se tekeen.Mut ilmeisesti olis varaa nostaa syöttöjä ku katsastuksessa oli pako kaasu arvo 0.91 ja saa olla 3.0 ja ny tästä ei tuu savua yhtään vaik polkis kuinka ja olen tottunu volsun moteista näkeen aika mustat savut tulevan pienelkin polkasul vaikkapa paikalla ollessa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa