Jämäkempi kytkin TDI mk4
Valvoja: ffp jäsenet
Jämäkempi kytkin TDI mk4
Moi!
On varmaan jo aikasemminkin ollut juttua kytkimen päivityksestä, mutta kertausen vuoksi ja muutaman epäselvyyden vuoksi vielä kysäisen. Tota sasch asetelmaa olen meinannut hommata omaan pirssiin (agr koneella). Oliko ton asetelman koko se 228mm? Ja kun tässä on se kasoismassa vp. niin se pitäis korvata kiinteällä vp:llä. Onko jotain hyviä ehdotuksia kiinteelle pyörälle? Ja sit levyn hommaus, ilmeisesti vr6 levyä käytetty?
Minkä verran tuo sitten kestää vääntöä?
On varmaan jo aikasemminkin ollut juttua kytkimen päivityksestä, mutta kertausen vuoksi ja muutaman epäselvyyden vuoksi vielä kysäisen. Tota sasch asetelmaa olen meinannut hommata omaan pirssiin (agr koneella). Oliko ton asetelman koko se 228mm? Ja kun tässä on se kasoismassa vp. niin se pitäis korvata kiinteällä vp:llä. Onko jotain hyviä ehdotuksia kiinteelle pyörälle? Ja sit levyn hommaus, ilmeisesti vr6 levyä käytetty?
Minkä verran tuo sitten kestää vääntöä?
sachs lupaa 228mm sre-asetelmalle vääntöjä massalevyn kanssa 420Nm mutta todellisuus on kuulemma sielä 500Nm hujakoilla jos ei kovin alaväännökäs kone ole.
VR6 levy on monella tuon paketin yhteydessä käytössä mutta en tiedä onko se silti yhtään parempi. Laatikko tuntuu rallattavan kaikilla joilla on VR6:n levy, kaiketi siinä on jäykemmät jouset ja kun koneessa on pari pyttyä vähemmän niin lieneekö syy rallattamiseen siinä.
Kiinteitä vauhtipyöriä pitäisi löytyä romikselta vanhemmista autoista missä on käytetty 02A laatikkoa, esim. umpikeula passatti. VR6 vauhtis ei käy koska siinä on erilaiset reijät kampiakselin kiinnitykselle.
VR6 levy on monella tuon paketin yhteydessä käytössä mutta en tiedä onko se silti yhtään parempi. Laatikko tuntuu rallattavan kaikilla joilla on VR6:n levy, kaiketi siinä on jäykemmät jouset ja kun koneessa on pari pyttyä vähemmän niin lieneekö syy rallattamiseen siinä.
Kiinteitä vauhtipyöriä pitäisi löytyä romikselta vanhemmista autoista missä on käytetty 02A laatikkoa, esim. umpikeula passatti. VR6 vauhtis ei käy koska siinä on erilaiset reijät kampiakselin kiinnitykselle.
^Minä ainakin olen ymmärtänyt että ko. palikoilla se alhaalta ottaminen on ihan normaalia. Itsellä ainakin alussa tuntui, että poljinta ei tarvinnut nostaa juuri yhtään, kun rupesi jo ottamaan. Ajan kanssa se siitä kyllä hiukan muuttuu ja kaikkeenhan tottuu;) Nykyään tuo on minusta aivan pirun hyvä, kun ei tartte nostella jalkaa per*eeseen asti ennen, kun rupeaa ottamaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa