Bosion race 783 korjauskerroin
Valvoja: ffp jäsenet
Bosion race 783 korjauskerroin
Eli pd pasu jossa Bosion race 783:t . Korjauskertoimet -1.5:stä + 1.5:een.Tyhjäkäynnillä on vapinaa. Onko suuttimien perussäädöille tehtävä jotain, suuttimet on asennettu noin 3.tkm:ä sitten.faktatietoa kaivaten.
Väärin ovat hommansa hoitaneet.
Edellyttäen että asennus on tehty oikein. On tullut ainakin yhdet vastaan joissa sama vika, ennen kuin ne oikeasti tehtiin penkissä kuntoon.
Sitten ne ns. pikkuhilut on syytä vaihtaa myös sinne sisälle. Jos jätetään vaihtamatta niin oireet on silloinkin tuon suuntaiset.
Itsellä on aina alle 0,2 tuo korjauskerroin eikä haise tai tärise yhtään.
Edellyttäen että asennus on tehty oikein. On tullut ainakin yhdet vastaan joissa sama vika, ennen kuin ne oikeasti tehtiin penkissä kuntoon.
Sitten ne ns. pikkuhilut on syytä vaihtaa myös sinne sisälle. Jos jätetään vaihtamatta niin oireet on silloinkin tuon suuntaiset.
Itsellä on aina alle 0,2 tuo korjauskerroin eikä haise tai tärise yhtään.
Jep niin vähän ajattelinkin.Koko homma tehtiin asentamolla alusta loppuun.
Täytyy ottaa maanantaina yhteyttä ko:aan mestaan.Jos pumppusuuttimien käyttö vivun säätö on tehty väärin niin eikö sitten myös arvot ole huonot.(En kyllä tunne tarkkaa
rakennetta miten voima välitetään pumppareille).
Kiitos tiedoista LTR
Täytyy ottaa maanantaina yhteyttä ko:aan mestaan.Jos pumppusuuttimien käyttö vivun säätö on tehty väärin niin eikö sitten myös arvot ole huonot.(En kyllä tunne tarkkaa
rakennetta miten voima välitetään pumppareille).
Kiitos tiedoista LTR
Kyllä se säätökin voi olla pielessä, mutta luulisin, että korjaamolla olis ohjeet saatavilla miten heittokellolla ja astelevyllä säädetään nuo(nosto tappiin ja säätöruuvi kiinni, jonka jälkeen 225astetta auki ja lukkoon).
On vaan tullut vastaan näitä yritelmiä. Eräskin passatti kärsi pitkään näistä samoista ongelmista kuin sinä, mutta sitten kun ne oikeasti laitettiin säätöihin ovat pelanneet hienosti.
On se sääli että korjaamoiden "halvalla" tuntihinnalla ei saa edes palvelua.. keikka kusee jos tehdään homma kunnolla. Harmi vaan että pumpparin racekärjet paljastavat lintsaamisen heti ja homma menee uusiksi.
Tämä edellä mainittu ei toki onneksi päde kaikkiin. Neljästä pajasta on tullut aina vaan priimaa ja itse en muita enää käytäkkään.
On vaan tullut vastaan näitä yritelmiä. Eräskin passatti kärsi pitkään näistä samoista ongelmista kuin sinä, mutta sitten kun ne oikeasti laitettiin säätöihin ovat pelanneet hienosti.
On se sääli että korjaamoiden "halvalla" tuntihinnalla ei saa edes palvelua.. keikka kusee jos tehdään homma kunnolla. Harmi vaan että pumpparin racekärjet paljastavat lintsaamisen heti ja homma menee uusiksi.
Tämä edellä mainittu ei toki onneksi päde kaikkiin. Neljästä pajasta on tullut aina vaan priimaa ja itse en muita enää käytäkkään.
Ainakin jenkeistä kermatdi http://www.kermatdi.com/servlet/-strse- ... =bbc474a09
Muistaa vaan verot ,tullit ,yms .päälle.Niin ja tietysti Fratelli Bosio Italy.Italiainen myy mitä vaan
mutta saattaa kestää hieman.
Muistaa vaan verot ,tullit ,yms .päälle.Niin ja tietysti Fratelli Bosio Italy.Italiainen myy mitä vaan
mutta saattaa kestää hieman.
Mitenkäs Allard suuttimet http://www.allardmotorcompany.co.uk/pag ... .asp?ID=94
Ahdin mulla on näköjään pieni että sekin menee vaihtoon.Ilma loppuu täysin kesken.
Ahdin mulla on näköjään pieni että sekin menee vaihtoon.Ilma loppuu täysin kesken.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa