imudieselin kylmäkäynnistin.

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

jarkko suoja
-
Viestit: 38
Liittynyt: 7.3.2005 1:34

imudieselin kylmäkäynnistin.

ViestiKirjoittaja jarkko suoja » 19.5.2008 9:20

eli mitä se käytännössä tekee? nostaa kierroslukua? säätää ennakkoa? mihin suuntaan?
tietoa ei löytynyt searchilla..

vwd
-
Viestit: 231
Liittynyt: 10.1.2007 17:51

ViestiKirjoittaja vwd » 19.5.2008 15:06

säätää ennakkoa aikasemmalle,käynnistyy paremmin kylmänä.

jarkko suoja
-
Viestit: 38
Liittynyt: 7.3.2005 1:34

ViestiKirjoittaja jarkko suoja » 19.5.2008 22:30

hyvä juttu,onko tietoa kuinka monta astetta?

vwd
-
Viestit: 231
Liittynyt: 10.1.2007 17:51

ViestiKirjoittaja vwd » 20.5.2008 15:26

en kyllä tuohon osaa sanoa mitään,joku viisaampi voisi kertoa tuohon vastauksen.

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 20.5.2008 18:55

Ei kenelläkään ole oikeaa vastausta (paljonko autolla/pumpulla ajettu, pumpunvaijerin säätö/kuluneisuus vaikuttaa asteisiin). Nykyiset tietokoneohjatut ovat tarkkoja (uutena).

jarkko suoja
-
Viestit: 38
Liittynyt: 7.3.2005 1:34

ViestiKirjoittaja jarkko suoja » 21.5.2008 5:37

no onko kenelläkään suuntaa antavaa tietoa? ts. arvoja uutena?

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 21.5.2008 8:48

Kehtaako kysyä mitä merkitystä sillä on?

Se mekaaninen kylmäkäynnistys ennakonsäätö on kyllä niin "kohanysinnepäin" vipuviritys, että tuskin kovin tarkkoja arvoja on ollut uutenakaan.

jarkko suoja
-
Viestit: 38
Liittynyt: 7.3.2005 1:34

ViestiKirjoittaja jarkko suoja » 21.5.2008 13:34

ajattelin säätää sillä ennakkoa vähäsen ylemmillä kierroksilla..jos sais viel muutaman heposen esille sillä konstin.. viitaten tuohon teksiin..
Posted: 26.4.2008 18:32 Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

sen verran tiedän tuosta td venton penkityksestä ett tuo käyrä ajettiin 1.6 ahdoilla ja ennakot eivät toteutuneet enään yläkierroksilla..taitaa koneessa olla hieman "käyttämätöntä" potenttiaalia = ))

Heebo
-
Viestit: 153
Liittynyt: 11.10.2006 11:04

ViestiKirjoittaja Heebo » 21.5.2008 14:34

Ei se taida siitä vivusta vaikuttaa ennakkoon kun tyhjäkäynnillä, käyttökierroksilla ennakko säätyy sitten jo pumpun sisäisellä paineella. ( mutu )

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 21.5.2008 18:07

http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic.php?t=4093
Tuolla foorumilla rakentelevat/hienosäätävät, että hakua sieltä.

jarkko suoja
-
Viestit: 38
Liittynyt: 7.3.2005 1:34

ViestiKirjoittaja jarkko suoja » 21.5.2008 18:16

lukasin ton jo eilen..

Taajuus
-
Viestit: 597
Liittynyt: 8.5.2005 22:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Taajuus » 21.5.2008 20:59

Kannattaisiko sitten kysäistä siellä? ;)

No offense to anyone, mutta potentiaalista asiantuntijaa taitaa löytyä enemmin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 28 vierailijaa