Caravelle 1,6td syncroon lisäjäähdytystä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

lepuska
-
Viestit: 25
Liittynyt: 24.12.2004 11:23

Caravelle 1,6td syncroon lisäjäähdytystä

ViestiKirjoittaja lepuska » 28.2.2008 12:17

Tuollaista pakettia tarkoitus vähän piristää ja noissahan on jo vakiona lämpenemisongelmia varsinkin kärrynvetohommissa. Keulassa olevalle syylärille menevät letkut ovat aikas ohuet ja pitkät.

Tuli mieleen sähköisen vesipumpun asentaminen jäähdytysnesteen kierron jouduttamiseksi. Pumppu voisi tulla joko mekaanisen tilalle tai lisäksi.

Tietääkseni joissakin autoissa on sähköisiä päävesipumppuja.

Ottakaa kantaa!!

Mistä pumppu(EDULLISESTI)? MIten asennetaan? LIsäksi vai tilalle? Miten ohjataan?!

Myös muita keinoja voi ehdottaa??

Tarkoituksena laittaa joka tapauksessa cooleri puhaltimella, turbotimer yhdistettynä omaan jälkikiertovesipumppuun sekä ilmanohjaimet ilmatunneleihin, jotka tuovat ilman konehuoneeseen takapystypalkeissa.
Viimeksi muokannut lepuska, 28.2.2008 23:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 28.2.2008 13:39

Lämmityslaitteen kiertovesipumppu (Ø19mm letkut). . . . . . 38-6750 64.90 ?
T4 tuollainen vakiona, kierrättää vettä kannen ylävesiletkuissa (sirinä kuuluu aina kun lämpöisenä auton sammuttaa vaikka jäähdyttäjän puhaltimet eivät vielä puhaltaisikaan, on ylävesiletkussa oma lämpöhaistelija).

Jawa
-
Viestit: 41
Liittynyt: 13.8.2005 14:11

ViestiKirjoittaja Jawa » 29.2.2008 19:15

siinä on jo vakiona sähköinen vesipumppu mekaanisen lisäksi. ei vaan oo sieltä tehokkaimasta päästä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa