t4 2,5 veto kateissa

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

olli71
-
Viestit: 3
Liittynyt: 25.2.2008 7:21

t4 2,5 veto kateissa

ViestiKirjoittaja olli71 » 25.2.2008 7:28

t4 2,5tdi -97 syytä väännön puutteeseen ei löydy, auto pelaa ihan hyvin mutta vääntöä puuttuu reilusti ja dieseli maistuu tankilla ei pääse kuin 550 km, autosta on tutkittu / vaihdettu
ruiskupumppu,turbo,ilmamassamittari, pakoputki, puristuspaineet, egr, ahtopaineanturi,polttoaineen lämpötila anturi,alipaineletkut,ruiskusuuttimet vianlukulaite ei näytä mitään häikkää. Vika alkoi "pätkimällä" välillä kulki hyvin välillä ei, vianluku laitehan ei tuon ikäisissä näytä puolitoimivia osia eli vikahan voi olla jossain anturissa.Itselläni on sellainen fiilis et vika on jossain sähkötoimisessa osassa koska vika alkoi pätkimällä. Vikaa ei vain löydy vaikka pellin alla on vieraillut toinen toistaan suurempia guruja

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 25.2.2008 13:51

102heppanen? Onko ahtoja?

Vag-comilla näkee kyllä aika hyvin noita anturiarvojakin..
Mistäpäin oot?

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 25.2.2008 14:03


olli71
-
Viestit: 3
Liittynyt: 25.2.2008 7:21

ViestiKirjoittaja olli71 » 25.2.2008 16:10

Kyllä 102 hp, antoja on ja turbokin on vaihdettu ( ei onneksi maksanut mitään) vikamuistia +ym. on tutkittu merkkiliikeessä sekä uudella että vanhemmalla värkillä ei mitään vikaa, ei edes ajaessa näkynyt mitään poikkeavaa arvoissa. Mulla näyttää olevan kohtalon toveri http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=66774

niin tämä huoleton saksalainen laatuauto löytyy Mikkelistä

kummun
-
Viestit: 172
Liittynyt: 11.1.2008 22:42

ViestiKirjoittaja kummun » 25.2.2008 18:02

102 hv menee 800-900 km vaikka miten polkis .Samanlaiseksi sen saa jos kone menee häiriötilaan vai mikä se on nimeltään kun vaikka ahto käyrä on jokin muu kuin tietokoneen haluama.Minulla 2001 102 hv:n portterissa eka kiihytyksen jälkeen ahtopaine anturi jumittui maksimiarvoon ja kun löysäsi niin häiriötilassa oltiin ja ,silloin se ei mene mihinkään.Vauhdissa virta pos käynttiin ja kytkin ylös ja taas mentiin ,niin kauan kuin ahto kävi täysillä.
-96 samanlaisessa oli vaihdettava turbon ohjainsolenoidi niin pääsi samasta vaivasta eroon.Se ei vetänyt ollenkaan kun se oli rikki.En osaa sanoa mikä sillä solenodilla oli mutta uudella kuntoon tuli


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 19 vierailijaa