Nestepään ja avauspaineiden vaikutus tehoihin

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Pirrex
-
Viestit: 146
Liittynyt: 1.5.2005 17:09

Nestepään ja avauspaineiden vaikutus tehoihin

ViestiKirjoittaja Pirrex » 8.2.2008 21:11

Enpä sitte millään uskonut evryn jälkeen että tarvisi lisää tehoja..

Tällä hetkellä on kiinni vnt20, race520 sekä XXXX:n tekemä softa, ja nyt kun pari viikkoa olen näillä ajanu niin tarvisin vielä hieman lisää tehoa.
Tässähän vielä puuttuu paljon osia, sillä edelleen vedetään vakio nestepäällä, 190bar avauspaineilla sekä vakio välijäähdyttimellä, jotka taitavat rajoittaa kulkua aika reippaasti, mutta paljonko?
Välijäähdyttimen haluaisin pitää mahdollisimman piilossa ettei hirveesti herätä huomiota, mutta meneekö siitä paljonkin hukkaan jos pistää uuden vähän sivuun, eli samaan paikkaan kuin vakio, vai kannattaako kuitenkin hankkia keskelle tulevan? Myös vakio ahtoputkia käytän, joten nekin taitavat hieman myös ahdistaa?

Joten miten olis järkevintä edetä (vakioosien asentaminen takaisin poislukien;), kun en haluaisi ostaa ihan kaikkia osia, vaan näin pikkuhiljaan?

Koneena AHU.

Edit: Pyynnöstä editoin nimen pois.
Unohdin myös mainita että 2,5" putkisto turbolta loppuun.

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 8.2.2008 23:06

vielä hieman lisää..

;)


Parempaa kytkintä ja nestepäätä seuraavaksi..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa