Transporter-99 2,5tdi automaatin kestävyys.
Valvoja: ffp jäsenet
Transporter-99 2,5tdi automaatin kestävyys.
Elikkä olen ostamassa tuollaista autoa ja tuo laatikko arveluttaa et onko niissä ollu vikoja ja minkä hintasia ne remontit on ollu. Niin ja paljonko olette ajanu automaateilla? 040-5081742
-
- -
Kyllähän ne kestää jos pitää huolta öljynvaihdoista n.60tkm. välein.
Tuolla naapurifoorumilla on 450tkm.ajettu laatikko eikä ongelmia,öljynvaihdot suoritettu.
Mulla on tossa postin vanhassa reilu 80tkm.ja alkup. laatikko luulisin,siihen mahtuu jo aika monta vaihtotapahtumaa.
Normaalikäytössä kestää varmasti useita satoja tuhansia.
Eikä toi nyt sitte voi maailmaa kaataa,kun laatikko hajoaa.Ainakin noi postin vanhat autot on niin halpoja,että kärsii kyllä uuden laatikon vaihdattaa.
Postin vanhaa autoako olet ostamassa?
Itse olen kyllä ollut todella tyytyväinen tohon omaani,ollut nyt vuoden,olen ajanut n.15tkm.
Maksoi 8tke,kun katsoo noita normaaliohjauksella olevia niin hinnaneroa on ihan hirveesti.
Mulle tosta ohjauksesta ei ole ollu kyllä mitään harmia.
Tuolla naapurifoorumilla on 450tkm.ajettu laatikko eikä ongelmia,öljynvaihdot suoritettu.
Mulla on tossa postin vanhassa reilu 80tkm.ja alkup. laatikko luulisin,siihen mahtuu jo aika monta vaihtotapahtumaa.
Normaalikäytössä kestää varmasti useita satoja tuhansia.
Eikä toi nyt sitte voi maailmaa kaataa,kun laatikko hajoaa.Ainakin noi postin vanhat autot on niin halpoja,että kärsii kyllä uuden laatikon vaihdattaa.
Postin vanhaa autoako olet ostamassa?
Itse olen kyllä ollut todella tyytyväinen tohon omaani,ollut nyt vuoden,olen ajanut n.15tkm.
Maksoi 8tke,kun katsoo noita normaaliohjauksella olevia niin hinnaneroa on ihan hirveesti.
Mulle tosta ohjauksesta ei ole ollu kyllä mitään harmia.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... 8e9a5af12f
Hae sivuilta haulla, löytyy joitain korjaus/vika juttuja. Omat kokemukset löytyy saab automaatista ja viat eivät välttämättä samoja.
Hae sivuilta haulla, löytyy joitain korjaus/vika juttuja. Omat kokemukset löytyy saab automaatista ja viat eivät välttämättä samoja.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”