Onkohan millanen säätää/onko mahdollista säätää vag-com:lla tyhjäkäynti AHU koneesta.
Tuollaiset ohjeet löysin mutta säätyykö tuolla nyt mitä haluan.
Tarve olisi nostaa tyhjäkäyntiä hiukan 890rpm -> 910-915rpm kun tuolla 890 meinaa vähän paikat resonoida.
Eli jos oikein ymmärsiin niin lämpimällä koneella ja tyhjäkäynnillä vaan pikkuhiljaa pitäisi nostaa tuota sopeutusarvoa ja tyhjäkäynti nousee tai laskee.. mutta millaisina nousuina tai laskuina...
********************************************************************
Specific Modules:
01-Engine: -- KWP-1281
VAG-COM works well with all engines available in the U.S. and most engines that users have tested in overseas markets.
Idle Speed Adaptation (may not work with APH engines, see your Repair Manual):
With engine warmed up, at idle:
[Select]
[01 engine]
[Adaptation - 10]
Enter channel 01 (Channel 02 for TDI engines)
Enter an adaptation value between 124 and 132
[Save]
The actual idle values and range of adjustment will depend on the specific characteristics of the engine and ECU.
Throttle Body Alignment:
See the Throttle Body Alignment page.
********************************************************************
TDI ja tyhjäkäynnin säätö Vag-Com:lla
Valvoja: ffp jäsenet
Ei jostain syystä nyt näytä ku Error.. not available jotain kaikilla muilla kanavilla paitsi 00 Pitäisikö tuosta avata jotenkin nuo adaptation arvot?
Kokeiltu jo kahdella eri kaapelilla
ja tekee saman myös ABS:n puolella
Ross-tech:n sivuilta löyty seuraavaa.
----------------------------------------------------------------------------------------
Some Engine and Immobilizer controllers will require a valid Login before permitting you to [Test] or [Save] Adaptation values.
----------------------------------------------------------------------------------------
Voiko tuossa olla ongelma vai onko ongelma jossain ecun sisuksissa..
Tosin tuohon viittaa myös se että ABS:n yksikön kanssa tulee sama ongelma.
Autossa on alkup. ajonesto bensakoneen ajoilta... Auto kyllä pelaa hyvin muuten
Kokeiltu jo kahdella eri kaapelilla
ja tekee saman myös ABS:n puolella
Ross-tech:n sivuilta löyty seuraavaa.
----------------------------------------------------------------------------------------
Some Engine and Immobilizer controllers will require a valid Login before permitting you to [Test] or [Save] Adaptation values.
----------------------------------------------------------------------------------------
Voiko tuossa olla ongelma vai onko ongelma jossain ecun sisuksissa..
Tosin tuohon viittaa myös se että ABS:n yksikön kanssa tulee sama ongelma.
Autossa on alkup. ajonesto bensakoneen ajoilta... Auto kyllä pelaa hyvin muuten
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa