Corrado diesel?
Valvoja: ffp jäsenet
Corrado diesel?
tuli tällänen villi idea diisselöidä corrado ku autoahan on tehty v6 koneella ni eikai pitäis olla mahdoton saada leimaa jollekin 2.5tdi koneelle?? olis meinaan kiva kärry ku sais ~samat tehot kun valonviejälläkin on=) onko mahdoton tehtävä sähköjen kanssa? 2.5 konehan taitaa olla kevyempi kun vr6 kone ettei menis akselipainot yli... auto on vm:92 joten vähäpäästönen pitäis olla jne....
Vähäpäästöisyys ei sinällään ole ongelma, jos uudemman tekniikan vaihtaa.
Virittelyä se kyllä rajoittaa.
Puuhastelua kyllä riittää, moottorikiinnikkeet yms..
Kone + loota volvosta, ja ecu vw:stä. :)
Edit. jos hommaan ryhdyt, niin mä voin kyllä autella niiden sähköjen kanssa. :)
Virittelyä se kyllä rajoittaa.
Puuhastelua kyllä riittää, moottorikiinnikkeet yms..
Kone + loota volvosta, ja ecu vw:stä. :)
Edit. jos hommaan ryhdyt, niin mä voin kyllä autella niiden sähköjen kanssa. :)
Viimeksi muokannut LM, 10.10.2007 22:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eipä ihan onnistu noin vain tää projekti=/ kävin vw liikkeessä kyselemässä tosta muutoksesta ni vastaus oli ettei onnistu.soitin volkkarin pääpaikkaan niin siellä oli ihan fiksun olonen tyyppi ja kummasteli tätä mun ideaa mut sano että pitäis ottaa koneitten painot selville,jarrut menis näillä vakiolla mutta jouset pitäis olla jotkut mallia transportteri...tää mun corrado on tuontipeli ni niissä on jotkut omat muutos prosentit ettei se ala sadasta vaan ihan jostain muusta.1.9td jos heittäis keulalle ni siit tulis muutosprosentteja vain koneen verran ja se ois läpihuuto juttu. perkkeles ku en kerenny tänään käydä juttelemassa tutun katsastus ukon kanssa et saisinko käyttää ton 136hp+20% jos vaikka virittäis 1.9td ja veis siitä jonkun 150heppasen dynolapun ni sais otteelle ton verran coolereineen jne...ni ois helpompaa viedä leimalle jatkossakin...vois olla aika vekotin ajettava diisseli tolla corradon laatikolla=) mut pysytään vielä tossa 2.5tdi suunnitelmassa niin kauan ku saan kaikki liput ja laput et näkee onnistuuko toi vai ei....
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”