Dieseliä etsimässä?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
Dieseliä etsimässä?
Elikkä olis auton vaihdon aika ja tiisseliä olen kattomassa kun tulee kilometrejä sen verran paljon vuodessa. elikkä mikä näistä olis luotettavin moottori vaihtoehto 1.9tdi:t? 2.0tdi vaiko 2,5 v6 tdi? eli golffi variant tai passat variant. v6:sta olen lukenu noita nokka-akseli ongelimia mites noi pikku motti vaihtoehdot? eli kyseeseen tulisi yks yseistä 110 tai 130hv? paljos noista 1.9tdi tai 2.0tdi uskaltaa custom softilla ottaa tehoa? niin että ei mitään muuta lisätä sinne esim isompaa cooleria tai muuta? koska nykysiin tehoihin tottuneena haluisin sen diisselinkin olevan ihan ripeä kulkuinen, ei siitä tietysti nykyistä vastaavaa halvalla saa. ja kuinkas 4motionin palikat kestää lisä potkua koneesta? kaikki kokemukset ovat lämpimästi terve tulleita!
No kaikki ne on hyviä...muttei täydellisiä. Ja nokkaviat on tuoreemmassa v6 tdi:ssä hoidettu jo kuntoon. Kaikista saa suht hyvin lisää tehoa ilman tehoboksia...(evry mod) ja hakua käyttämällä saat lisää tietoa.
Voit toki ostaa valmiin paketin vaikka tuon minun tuon jakajapumpullisen varmari 1.9 tdi:n pikku modauksin, ja kulkupuoli on kunnossa.
Voit toki ostaa valmiin paketin vaikka tuon minun tuon jakajapumpullisen varmari 1.9 tdi:n pikku modauksin, ja kulkupuoli on kunnossa.
-
- -
- Viestit: 117
- Liittynyt: 21.9.2006 18:04
Ei ole varma tieto, mutta väitän kyllä että evryn saa 2.0 tdi:hinkin rakennettua. Vissiin ainakin tuolla ketjussa http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=59103 volksväägeni oli viritellyt evryn vääriin piuhoihin (ei ihan aukottomasti selviä tosta, mutta näin ymmärtäsin). Jakajapumpullisessa ja pumppusuutin koneissa evry tulee eri paikkaan ja huijaa vähän erisignaalia.
Toinen asia sitten on että onko tuon 140 heppasen tdi turbo jo vakionakin sen verran kovilla että evryllä uskaltaisi sitä lisää rasittaa? Softaus vaikka karalalla taitaa olla parempi tapa saada lisävoimaa vähän kontrolloidummin.
1.9 tdi:stä puhuttaessakin pitää muistaa, että ko koneita taitaa olla ainakin hyvän toistakymmentä eri mallia, joissa isompia tai pienempiä eroja. Kyllä kait tuosta meikäläisen 130 heppasesta vois saada softalla sen 180 irti, mutta kuinka kauan vakio turbo kestää on sitten eri asia.
Toinen asia sitten on että onko tuon 140 heppasen tdi turbo jo vakionakin sen verran kovilla että evryllä uskaltaisi sitä lisää rasittaa? Softaus vaikka karalalla taitaa olla parempi tapa saada lisävoimaa vähän kontrolloidummin.
1.9 tdi:stä puhuttaessakin pitää muistaa, että ko koneita taitaa olla ainakin hyvän toistakymmentä eri mallia, joissa isompia tai pienempiä eroja. Kyllä kait tuosta meikäläisen 130 heppasesta vois saada softalla sen 180 irti, mutta kuinka kauan vakio turbo kestää on sitten eri asia.
-
- -
- Viestit: 640
- Liittynyt: 10.3.2004 8:25
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa