Golf Iv agr Turbon vaihtaminen isompaan
Valvoja: ffp jäsenet
Golf Iv agr Turbon vaihtaminen isompaan
No niin,nyt pitäis saada golffiin vähän lisää tehoa.Jos pistäis tämmönen 15/20 hybridi pellin alle niin joutuuko ecu ohjelmoida heti,vai pystyykö ajaamaan tekemättä mitään muuta?
tyrböö
ei paljoo muutosta tuntunu....alle 2000 ei tapahdu paljoo mut kyl kerkee..tänään olin dynossa ni pelkkä turbo/suuttimet on vaihdettu ni 174hp/355 nyyttonia...ihan hyvin pikku modauksella=) dynolapun laitan tonne muitten lappujen sekaan....turbon hinnan saa selville soittamalla fin-turbolle tai sen sivuilta...
Onkos tietoa miten GT17 toimisi? Ilmeisesti menee paikoilleen ihan heittämällä?
Kun tuollainen nyt sattuisi olemaan hyllyssä toimettomana..
Edittiä: tarkoitus olisi siis lastuttaa tuo oma kosla (upsolute vai joku parempi, karala?) niin olisi ilmeisesti hyvä vaihtaa samalla puhallin vähän isompaan.
Ja mites sitten, onko suutinkärkien vaihto miten pakollinen operaatio noiden muutosten kaveriksi?
Auto on siis -99 cordo 66kW AHU myllyllä.
Kun tuollainen nyt sattuisi olemaan hyllyssä toimettomana..
Edittiä: tarkoitus olisi siis lastuttaa tuo oma kosla (upsolute vai joku parempi, karala?) niin olisi ilmeisesti hyvä vaihtaa samalla puhallin vähän isompaan.
Ja mites sitten, onko suutinkärkien vaihto miten pakollinen operaatio noiden muutosten kaveriksi?
Auto on siis -99 cordo 66kW AHU myllyllä.
-
- -
- Viestit: 357
- Liittynyt: 27.5.2006 18:13
Menee se päästöistä läpi. Joutuu ehkä vähän kikkailemaan. Pakoputken "puhtaus" vaikuttaa paljon päästöihin. Kaverilla noin 5km ajettu 3" putki, racet ja päästöt oli 0.06 :D Savuaki se pölläytteli siinä testissä ihan kohtuullisesti.
Jos testissä meinaa takkuilla nii iq napulella isoksi ja koittaa pakoputkea putsailla jotenki.
Jos testissä meinaa takkuilla nii iq napulella isoksi ja koittaa pakoputkea putsailla jotenki.
Täytyy sitten katsoa jos muuttuu yhtään kun saan 3" putki turbosta taakse http://s195.photobucket.com/albums/z319/Tdinikko/ kunhan saisin sen laipan vähän oikastu.... mitkä suuttimet siihen kannattaisi laittaa??
Ittellä on tällä hetkellä vielä kiinni nuo 110hp suuttimet tuossa 1Z:ssa ja gt1749va(130hp) ahdin; evryn kanssa saa just ja just riittävästi ainetta inhimilliseen toimintaan, eli ahtaa täysillä n.2100rpm.
1400rpm on n.0.5bar, joten tuolla ajaminen on ihan normaalia.(jaksaa vääntää)
Eli ruosittelen ihan reilumpia suuttimia, ei tartte välttämättä racen kokosia(ei niistäkänä kyllä haittaa ole)
Esim pp502 vois olla jo ihan toimivan kokoset...
1400rpm on n.0.5bar, joten tuolla ajaminen on ihan normaalia.(jaksaa vääntää)
Eli ruosittelen ihan reilumpia suuttimia, ei tartte välttämättä racen kokosia(ei niistäkänä kyllä haittaa ole)
Esim pp502 vois olla jo ihan toimivan kokoset...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa