kertokaa t4 syncron 2,4d huonot puolet
Valvoja: ffp jäsenet
kertokaa t4 syncron 2,4d huonot puolet
elikkä olisin kiitollinen kaikista tiedoista koskien 93-97 syncro transporttereita/caravellea,itse hankkimassa ko pakettiautoa ja kiinnostaisi tietää auton huonot /heikot puolet,miten testata esim neliveto ym,ym. toki myös hyvät puolet /ominaisuudet kiinnostaa.
Tutulla ainaki oli huohottimen lämmittimen johdoista kadonnu eristeet ja otti maihin.. Tämä aiheutti sen että "moottorin" sulake palo ja auto sammu ku magneetti venttiilille ei sähköä enää tullu.... Nuo johdot sinänsä ei ole paha korjata sekä sulake vaihtaa.. Tämä kuulemma o jonkin sortin tyyppivika mitä jotku korjaamon kaverit ol tutulle siitä myöh. sanonu...
Semmosella autolla ei ole ainakaan kiire mihinkään. Ainakin siinä yksilössä mitä olen ajanut on huippunopeus n. 115-120km/h. ja kiihtyvyys samaa luokkaa. Eli poljin on matossa kiinni koko ajan minkä seurauksena kulutus menee reilusti yli kympin / 100km.
tarkastele myös perän mahdollisia öljyvuotoja, ruostevaurioita, jarrulevyt, jouset.
tarkastele myös perän mahdollisia öljyvuotoja, ruostevaurioita, jarrulevyt, jouset.
Portäärin ja sarawellen neliveto on siis toteutettu viskokytkimellä ja siis mekaaninen. Lähes mahdoton hajottaa edes huippunopeudesta tapahtuvalla ykkösen suti moottorijarrutuksella. Auto on käytännössä etuvetoinen ja vaikka etupää vetäisikin ns.sutia, mikä kyllä tuolla mainitsemallasi koneella on lähes mahdotonta tehtävä muuten kuin kesärenkain sileällä ja märällä jäällä, voisin sanoa että nuo jo edellä mainitut öljyvuodot perässä, laatikossa, moottorin alapinnassa, ovat hyviä tarkastuksen kohteita....
Ai niin, kysyit, että miten sen nelivedon testaa. No, jos saat auton tuolla moottorilla sutimaan missään olosuhteissa, saattaa vetotavan kunto antaa epäilemisen aihetta.
runo:
Hyvä pirssi se oikeasti on, vaikka vähän tehoton.
Ai niin, kysyit, että miten sen nelivedon testaa. No, jos saat auton tuolla moottorilla sutimaan missään olosuhteissa, saattaa vetotavan kunto antaa epäilemisen aihetta.
runo:
Hyvä pirssi se oikeasti on, vaikka vähän tehoton.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 84 vierailijaa