Nonii työmatkakulkine päätti tänä talvena ettei olekkaan enää olleenkaan talviauto.
Puhaltaa heikosti lämmintä sisälle vähänkään kovemmilla pakkasilla.
-ei climatroniccia
-mittari näyttää normaalia käyntilämpöä.
-Paisarin korkki vaihdettu
-termari vaihdettu
-vesipumppu vaihdettu
-järjestelmä pesty
Neste ei lähtenyt kiertämään ollenkaan sisäkennolle ennenkuin laittoi webaston päälle. Webastoa kun käytti kaverina ilmaus onnistui ja nyt kiertää ilman webuakin.
Ilmattu sataan otteeseen sekä letkulla testattu että järjestelmässä ei ole tukosta.
Ei tee ollenkaan painetta järjestelmään ja paisari sekä syylärin alavesiletku kylmiä.
Pitääkö kysyä seuraavaksi papilta vai romu-ukolta apua kun ei viistisi koko talvea tapella muuten hyvän mutta käytännössä arvottoman kauppakassin kanssa?
Passat 3B AFN lämpöongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Passat 3B AFN lämpöongelma
90% varmuudella lämppärin kenno osittain tukkeessa. Silloin ei anna lämpöä kunnolla.
Re: Passat 3B AFN lämpöongelma
Mites kennolle menevän ja palaavan letkun lämmöt?
Re: Passat 3B AFN lämpöongelma
Mikey? kirjoitti:Mites kennolle menevän ja palaavan letkun lämmöt?
Kumpikin lämpenee hyvin, samoin letkulla kun huuhtelin järjestelmää vesi huilaa hyvin läpi.
Re: Passat 3B AFN lämpöongelma
ahdistaako sitten webasto, mitä jos sen ottaa kierrosta pois hetkeksi?
Re: Passat 3B AFN lämpöongelma
Jos myös kennolta palaava letku on selkeästi lämmin, niin silloin kennossa ei ole tukosta vaan ilmeisesti lämmönsäädön läppä olisi juminut.
Re: Passat 3B AFN lämpöongelma
Mikey? kirjoitti:Jos myös kennolta palaava letku on selkeästi lämmin, niin silloin kennossa ei ole tukosta vaan ilmeisesti lämmönsäädön läppä olisi juminut.
Pitää melkein tämäkin tsekata, kuitenkin lämpötila ihan selvästi muuttuu kun lämpötilaa säätää.
Re: Passat 3B AFN lämpöongelma
Jultsu kirjoitti:ahdistaako sitten webasto, mitä jos sen ottaa kierrosta pois hetkeksi?
Pitää varmaan tätäkin kokeilla. Vesipumppu meni sen takia vaihtoon kun vaikutti että vaatii webaston pumpun kaveriksi että saa nesteet kiertämään.
Jotenki vaan kokoajan mietityttää miksei nesteet paisarissa halua yhtään lämmetä eikä tee painetta. Eikös siellä pitäisi lämpimänä kuitenkin jonkun verran tehä painetta?
Re: Passat 3B AFN lämpöongelma
Kun kerran paluuletku on lämmin, niin neste menee kyllä kennon läpi, mutta ei luovuta lämpöä. Ainoat mahdollisuudet olisivat että joko kenno on sisä/ulkopuolelta todella likainen tai sitten läppä ei liiku riittävästi.
Re: Passat 3B AFN lämpöongelma
Onko passatissa samanlaiset nuo "blend door" säätöluukut niin kuin samanikäisessä iv golfissa?
Golfissa nuo luukkujen vaahtomuovimaiset pinnat lähtee irti vuosien aikana, jonka jälkeen nuo luukut (alumiinilevyt joissa pyöreitä reikiä) päästävät kylmän ilman läpi suoraan sisätilanpuhaltimelta ohjaamoon.
Golfissa nuo luukkujen vaahtomuovimaiset pinnat lähtee irti vuosien aikana, jonka jälkeen nuo luukut (alumiinilevyt joissa pyöreitä reikiä) päästävät kylmän ilman läpi suoraan sisätilanpuhaltimelta ohjaamoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa