Putkistoa IV Golfiin
Valvoja: ffp jäsenet
Putkistoa IV Golfiin
Minkälaisia kokemuksia porukoilla on eri merkeistä? Itse olen miettinyt Milltekin Cat-backia, joka sopii V6 takahelman kanssa. Tarkoitus on laittaa catista taakse päin tai pelkkä takapönttö...
bastuck on miehen valinta. noin 5000km jälkeen on äänet ja villa pöntössä asettuneet niin että normi ajossa murisee sopivan hiljaisesti ja sitten kun gasuttaman alkabi niin mukavasti tegebi mieli vaihtab isombi vaihe silmän, kunib kivadi murisemadi alkabi. Eli siis BASTUCK rosteri cat-back on oikea valinta. Tosin kannattaa hieman vahvistella niitä kannatimia kun tuo putki painaa aika saatanasti.
Itse ainakin jätin suosiolla Bastuckin pois, koska saksan pojat haukkuivat aika hyvin lyttyyn kyseisen valmistajan putkistot 1.8T koneisissa. Tiedä mikä siinä oli, mutta ei tee mieli maksaa n.500-600€ putkistosta jolla tippuu tehot.
Itse olen ostamassa Milltekin cat-back -putkistoa Englannista ja postikuluineen hintaa tulee 495€. Tosin joudun ilmeisesti vaihtamaan putkiston mallin, jossa putken päät jäävät piiloon, koska ulostulot Milltekissä eivät istu Oettingerin takahelman kanssa kohdilleen.
Itse olen ostamassa Milltekin cat-back -putkistoa Englannista ja postikuluineen hintaa tulee 495€. Tosin joudun ilmeisesti vaihtamaan putkiston mallin, jossa putken päät jäävät piiloon, koska ulostulot Milltekissä eivät istu Oettingerin takahelman kanssa kohdilleen.
www.roadrunnermotorsport.co.uk
Tuolta sitä oon tilaamassa. Postikuluja putkistolle tulee 45 puntaa vakuutuksen kanssa.
Tuolta sitä oon tilaamassa. Postikuluja putkistolle tulee 45 puntaa vakuutuksen kanssa.
Itse ainakin jätin suosiolla Bastuckin pois, koska saksan pojat haukkuivat aika hyvin lyttyyn kyseisen valmistajan putkistot 1.8T koneisissa. Tiedä mikä siinä oli, mutta ei tee mieli maksaa n.500-600€ putkistosta jolla tippuu tehot.
Pistätkö linkin missä haukkuivat? Ihan mielenkiinnosta. Luulen että se johtuu juuri tuosta 5000km ajomäärästä. Jonkinlainen sisään ajoa tai jotain. Autossani ainakin on kaikki vähät tallella. Eikä tuo cat-back nyt niin paljoa muutenkaan tuo tehoja lisää että huomaisi.
http://www.europeancarweb.com/tech/0111 ... index.html
Tuo kannattaa lukea.
Tuossa nyt on sentään joku juttu aiheesta: http://www.golfv.de/wbb2/archive/58120/thread.html
Tuossakin enemmän oli tuota mutu-puhetta, kun en löytäny enää sitä topikkia mihin oli laitettu dynokäppyröitäkin. Voihan olla että Bastuckin kohdalla on ollut vain huono yksittäiskappale, mutta itse tuli nyt tilattua Milltek kun halvemmallakin sai mitä Bastuckin.
Tuossakin enemmän oli tuota mutu-puhetta, kun en löytäny enää sitä topikkia mihin oli laitettu dynokäppyröitäkin. Voihan olla että Bastuckin kohdalla on ollut vain huono yksittäiskappale, mutta itse tuli nyt tilattua Milltek kun halvemmallakin sai mitä Bastuckin.
Eli lähetys onnistu hyvin, putkisto tuli kuudessa päivässä ja oli juuri sellainen kuin pitikin.
Valitsin itselleni resonoidun version Milltekiltä ja olen todella tyytyväinen, äänet ovat kovasti kiihdytellessä isommat kuin vakiot, mutta matka-ajossa ja rauhallisesti edetessä niitä ei juuri kuule, eli ei mitään booauksia tai vast.
Itse sain putkiston asennutettua juuri ennen juhannusta ja ennen 600km lenkkiä, enkä voi kuin suositella kyseistä putkistoa tällä kokemuksella=)
Valitsin itselleni resonoidun version Milltekiltä ja olen todella tyytyväinen, äänet ovat kovasti kiihdytellessä isommat kuin vakiot, mutta matka-ajossa ja rauhallisesti edetessä niitä ei juuri kuule, eli ei mitään booauksia tai vast.
Itse sain putkiston asennutettua juuri ennen juhannusta ja ennen 600km lenkkiä, enkä voi kuin suositella kyseistä putkistoa tällä kokemuksella=)
vaihdoin juuri 2.5" downpipen ilman cattia ja bsr:n cat-backin, jäi liitoskohdasta vuotamaan oikeen huolella mutta silti todella hiljaiset äänet, matka-ajossa kuin vakioputkisto ja kiihdytyksessä matalaa murinaa ja kun vuodon saan korjattua voisin veikkaa että todella hiljainen eli voisin suositella bsr:ää, halpa, hiljainen ja helppo asentaa. miinuksena on että ulostulot jäivät hieman liian matalalle.
Tullimaksujahan ei tule kun Englanti on EU:ssa. Maksun hoidin Mastercardilla ja koska firmalla ei ole omaa maksusivustoa netissä, niin ilmoitin heille luottokortin numeron ja he veloittivat sieltä putkiston ja postikulujen summan. Tosiaan summaksi tuli se n.495€ silloisella punnan kurssilla.
Itse lähetin heille pari sähköpostia putkistoon liittyen ja ilman ongelmia tuli tuoteet suomeen.
Itse lähetin heille pari sähköpostia putkistoon liittyen ja ilman ongelmia tuli tuoteet suomeen.
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”