Ajattelin kysästä täältä ennenkuin lähden pihalle tuota golffin rengasta irroittelemaan.
Eli, ei menny auto katsastuksessa läpi, VW Golf Variant 1.8 CL -95.. Syynä, että joustintuen laakerointi, edessä vasemmalla oli välyksellinen.
Olisko tuohon jotain neuvoja miten pitäisi lähteä purkamaan? Rengas tietty pois, mut pitääkö muuten sitten kovin paljon purkaa? Joustinta ja iskaria pois varmaan? Tarviaako siinä jotain puristimia, tai muuta kiintolenkkiavainta erikoisempaa työkalua?
Ei ole muuta käytössä kuin tuo Golffin oma tunkki, niin onko se miten hasardia sen kanssa sitten..
Harvemmin tulee koluttua tuota autoa, niin kysymykset vähän sen mukaisia.
Kiitos vinkeistä jo tässä vaiheessa :) haulla en löytänyt tähän rautalankaa..
VW Golf Variant 1.8 CL joustintuen laakeroinnin vaihto.
Valvoja: ffp jäsenet
Hallitunkki,jousipuristin ja vw:n erikoisavain iskarin yläpäähän(kai sen kolmosessakin tarvii?,avaimen voi myös rakentaa itsekin)+perustyökaluja.
Auto ylös, tolppa irti, laakeri pois,uus tilalle. Päinvastaisessa järjestyksessä takasi. Samalla vaihtaisin toiseltakin puolen koska pyöränkulmien säätö on suositeltavaa.
Edit: myös alla oleva neuvo on erittäin hyvä ellei jopa tässä tapauksessa suositeltava. =)
Auto ylös, tolppa irti, laakeri pois,uus tilalle. Päinvastaisessa järjestyksessä takasi. Samalla vaihtaisin toiseltakin puolen koska pyöränkulmien säätö on suositeltavaa.
Edit: myös alla oleva neuvo on erittäin hyvä ellei jopa tässä tapauksessa suositeltava. =)
Viimeksi muokannut Sebastian, 4.5.2008 18:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa