Eli seuraavanlainen asia on murheena:
Koetin käynnistää eberin ja mitään ei tapahdu. Mitään ääniä ei kuulu, laite on täysin mykkä, vain aika juoksee minikellon näytöllä. Tätä ennen toimi täysin moitteetta, lukuunottamatta erästä kertaa jolloin jätti sisäilman puhaltimen pyörimään(?).
Luin laitteesta vikakoodit ja tulokseksi sain f20.
"Open circuit – glow pin / glow plug. Test glow pin / plug and wire harness."
Eli mikäs laitetta nyt oikein vaivaa? Kyseessa jälkiasenteinen bensa-eber.
Eber täysin mykkä
Valvoja: ffp jäsenet
Tompsukka, selvenikö sulle ongelma?? Itellä golffis jälkiasenteinen eberi minikellolla. Malli B5w. Ostin auton viikkositten. Käytin viime viikolla eberii muutamana päivänä, ja viiikonloppuna molempina päivinä. Toimi mielestäni ongelmitta. Mutta, tänään aamulla menin painamaan sen pääl ni ei tapahtunut yhtään mitään! Kello käy ja liekin kuva on kellossa mutta itse lämmittimessä ei tapahdu mitään. Sulakkeet sekä rele ehjä. Sit vein sen paikallisel autosähkö miehel näytil ni anto mulle "korjauskäsikijan" ja käski kattoo itse. Taidan viedä sen ens viikolla jonnekki näytille... Mitään mutua missä vika??
Joo mut tää on niin vanha toi poltin homma et siel on liitin mist saa katottuu tarvittaes koodit. Mutta... Mystitstä... tänään ku lähdin tyttöystävän pihalta töihin ajattelin kokeilla eberiä, tuskin se yön aikana toimimaa ois ruvennu. Rupesihan se :) ja kun mentii ruokatunnille laitoin sen ennenhurisemaan puoleksi tunniksi ja ihan moitteettomasti toimi. Aamuisin olen sen antanut käydä puoli tuntia. Noh ensi maanantaina vien sen huolto liikkeeseen "puhdistus huoltoon" ja jos se toimii taas siihen asti moitteitta niin hyvä sit :) toivotaan parasta... kellään muulla yhtä mystistä ongelmaa??
Missä päin sä asut? Vantaalla on ainakin yksi edullinen merkkikorjaamo ebereille www.finnklima.fi
Onko sun eberin toimimattomuudella yhteys bensatankin tyhjyyteen? Mulla ei ainakaan toimi jos on alle 10 litraa tankissa tavaraa, koska eberin bensaletku ei ole työnnetty pohjaan asti..
Onko sun eberin toimimattomuudella yhteys bensatankin tyhjyyteen? Mulla ei ainakaan toimi jos on alle 10 litraa tankissa tavaraa, koska eberin bensaletku ei ole työnnetty pohjaan asti..
Vien huomenna sen "puhdistus huoltoon" loimaalle. Loimaan autosähkö pisteeseen. Sama juttu kävi itsellä mielessä että voi johtua tankin tyhjyydestä. Koska tällä viikolla jälleen toiminut mielestäni tosi hyvin. Siellä loimaan autosähkö pisteessä eivät osanneet sanoa missä voisi olla vika, koska heidän tarvitsisi nähdä se vika päällä. Mutta minkäs teet kun toimii jälleen:) Kiitoksia kaikille vastauksista, katsotaan mitä huomenna saadaan siel aikaiseksi. Kerron tänne taas jos se rupeaa temppuilemaan....
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”