Onko mahdollista toteuttaa pulttaa kiinni menetelmällä tohon 1.8 gu koneeseen yks piste ruiskun vaihto tosta 1.8 rp koneesta?
onko kannet siinä mielessä samanlaiset et imu ja pakosarjat sopii ristiin vai vaatiiko kannen koneistuksia ym.
Koko koneen vaihto ei oo nyt vaihtoehtona koska gu koneella ajettu peruskunnostuksen jälkeen noin 40 tkm ja rp koneella ilman remonttia 330 tkm.
eli sen vuoksi pelkät polttoaineen syöttölaitteen vaihto hotsittais et pääsis tosta surullisen kuuluisasta kaasarista eroon.
jos vaihto mahdollinen ni unohtuuko listastani jotain oleellista.Oman käsityksen mukaan helpointa tehdä jos vaihtaa seuraavat osat / kokonaisuudet.
-kokoauton johtosarja tosta rp.koneisesta.
-imusarja ja ruiskutusyksikkö rp koneesta
-pakosarja rp koneisesta et saa sen lamdan
-polttoaine tankki rp koneisesta sekä polttoaineen siirtopumppu auton pohjaan.
sit vielä kysymys et onko kuinka vaikea projekti saada tollasen operaation jälkeen auton ajotietokone toimimaan?
1.8 gu vs. 1.8 rp golf / jetta mk2
Valvoja: ffp jäsenet
Imusarjassa pyörii kaasarikoneissa jäähdytysvesi, 1-pistesuihkussa alipaine. Ei pitäisi olla ongelma jos käytät kaasarin imusarjaa (en ole aivan varma tästä). Siirtopumpun lisäksi (joka on siis tankissa) tarvitset myös painepumpun joka on taka-akselin paikkeilla auton pohjassa.
Ota huomioon myös että Mono-Jetronic tarvitsee kärjettömän virranjakajan (tarvitsee siis moottorin pyörintänopeustiedon). Ota sekin RP-koneesta jos GU:ssa ei ole (eli virranjakaja ja sytytystrankku vesikourusta).
Ota huomioon myös että Mono-Jetronic tarvitsee kärjettömän virranjakajan (tarvitsee siis moottorin pyörintänopeustiedon). Ota sekin RP-koneesta jos GU:ssa ei ole (eli virranjakaja ja sytytystrankku vesikourusta).
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa