passat 1.8t katin poisto

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Tykemon
-
Viestit: 8
Liittynyt: 14.1.2008 10:30

passat 1.8t katin poisto

ViestiKirjoittaja Tykemon » 11.2.2008 18:35

elikkäs onko kukaan ottanut kattia pois turbo passatista? onko mitään vaikutusta millään saralla?

.JK.
-
Viestit: 24
Liittynyt: 10.12.2007 21:03

ViestiKirjoittaja .JK. » 11.2.2008 18:44

ei oo mitää muuta vaikutusta ku et ei mee päästöistä läpi jos on merkitty rekisteri otteeseen vähäpäästöiseksi....jos lamda anturi olis katin jälkeen ni sit olis vaikutusta :) tai näin mä luulen..korjatkoot muut jos oon väärässä. saankos kysästä et miks haluisit ottaa katin veke.se pari heppaa mitä tulee lisää ni ei kyllä pers dynolla tuolla tien päällä tunnu...

-_Joke_-
-
Viestit: 789
Liittynyt: 23.7.2003 15:47
Viesti:

ViestiKirjoittaja -_Joke_- » 12.2.2008 12:01

Leimaan ei mene ilman kattia, muuten auton toiminnalle ei ole haittaa katin poistosta. Vakiovehkeessä hyöty aika olematon, virivehkeessä vähän enemmän.

Eipä nyt heti aloiteta syyllistämään toisia siinä mitä haluaa autollensa tekevän ;)

.JK.
-
Viestit: 24
Liittynyt: 10.12.2007 21:03

ViestiKirjoittaja .JK. » 12.2.2008 15:42

niin no :) makunsa kullakin
-tsori-

köli
-
Viestit: 64
Liittynyt: 20.4.2004 13:42

ViestiKirjoittaja köli » 17.2.2008 10:44

Vanhempi malli missä on vaan 1 lambda ennen kattia toimii, mutta hyöty olematon vaivaan nähden. Uudempi (-01 eteenpäin?), missä on lambdat sekä ennen että jälkeen, ei toimi.

Suosittelen uuden downpipen hommaamista ja sportti kattia, silloin ei tarvitse stressata leimasta, ja ei ahdista vähään aikaan tehoa lisätessä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa