Tuli vastaan yksityisen myyjän kautta ilmeisesti kiinasta peräisin olevia sarjoja:
valmis sarja joka on takoitettu esim. A4 1.8T ja paketti sisältää t3/t4 tyyppisen turbon, hukkiksen, dumpin, tarvikkeet(kuten down pipe hitsi karan) +tiivisteet! koko sarjan hinta vain 720€ ja ilman dumppia 690€ ja siihen on mahdollista saada erikseen pienimmillään 530x180x64 kokopituus:710 oleva cooleri hintaan 170€. eli koko läjä vain 890€ toimituskuluineen!
toinen setti t25/t28 mallisella turbolla löytyy ja siinä on kiinteä hukkis ja erilainen dumppi ja lisäksi silikoni putkia ja klemmareita. tämä sarja tuolla samalla coolerilla: 930€ toimituksineen ja taas ilman dumppia -30€.
toimitusaika 2-4vko ja tosiaankin tällä hintaa ei suomesta saa oikeen edes turboa!
Kysymys kuuluu että tekeekö kyseisillä sarjoilla mitään?
Mahtuuko t3/t4 paikalleen?
Kovasti kiehtoisi mutta mielipiteitä kaipaisin. Ainakin kiina pakosarjat ja kuulerit olen todennut hyviksi aiemman projektin yhteydessä..
Nii ja linkki: http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=596679
Iso turbosarja A4:ään.
Valvoja: ffp jäsenet
Mahtuminen tuskin on ongelma jos vaan pakosarja on järkevä, mutta muuten noista "kopio"ahtimista voi kyllä koitua harmia. Aika paljon kauhutarinoita noista ainakin liikkuu, mutta jos kokeilumieltä ja rahaa löytyy niin siitä vaan kokeilemaan. Sillähän se selviää.
Tuolla setillähän ei vielä yksinään kuuhun mennä. Ainakin ohjelmoinnin, suuttimet yms. nippeliä tuohon tarvitsee lisäksi. Itse kyllä ostaisin ahtimeksi vaikka masterpowerin mieluummin. Nekin ovat varsin kohtuuhintaisia ja todistetusti toimivia. Väärässä paikassa ei kannata säästää...
Tuolla setillähän ei vielä yksinään kuuhun mennä. Ainakin ohjelmoinnin, suuttimet yms. nippeliä tuohon tarvitsee lisäksi. Itse kyllä ostaisin ahtimeksi vaikka masterpowerin mieluummin. Nekin ovat varsin kohtuuhintaisia ja todistetusti toimivia. Väärässä paikassa ei kannata säästää...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”