Eli pitäs golfiin saada jossain vaiheessa taijottua n.300hp ja tässä olen puhallin vaihtoehtoja miettiny, ja ainakin olen kuullut että masterpower tarjoaisi erinomaista hinta/laatusuhdetta?
Joten jäänpä odottelemaan asiaa tuntevien lausuntoja...
miten käy masterpowerin turbo golf 1.8t:n
Valvoja: ffp jäsenet
siinä se menee sinne missä muutkin ahtimet... tolla MP 802314 numerolla pitäs riiittää tuotto mutta kannattaa noille tehoille ehkä laittaa seuraava eli MP 802138 että turbo ei huuda ainakaan viimesiään siellä.. kaikki samat asiat joudut masterin kanssa silti tekemään kuin esmes. garrettien turbojen kanssa eli oheistarvikkeet...(downpipe, suuttimet, kytkin jos 5lovine loota jne) nuo masterit ovat ainakin ihan kohtuu tehdyn näköisiä ja niistä on vertailu kuviakin FFP:lläkin(linkki ainakin? vai olisko meikä ollu saabi foorumilla :D) jo MP vs. Garrett... itse voin suositella tohon 1.8T mosaan ainakin noita ahtimia. myös ne isommat on käypiä jos sieltä enempi tahtoo mutta noihin 300hp paukkuihin riittää nuo ihan ok. sekavaa tekstiä sekavalta kaverilta?
siis yleensä koko putkisto kai tehään lisäks? downpipen joudut ainakin tekeen.. eiks oo joku nyrkkisääntö et 250-320hp ni pitäs olla 3" rööri... toki toimii pienemmälläkin.... suositeltavaa on muuttaa koko putkikasa... pakoputkisto, imu ja painepuoli kuntoon... noissa on sellanen littaputki mikä ahdistaa aika lujaa painepuolella.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”