miten käy masterpowerin turbo golf 1.8t:n

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

golfgti1
-
Viestit: 94
Liittynyt: 8.10.2007 20:18

miten käy masterpowerin turbo golf 1.8t:n

ViestiKirjoittaja golfgti1 » 8.12.2007 17:24

Eli pitäs golfiin saada jossain vaiheessa taijottua n.300hp ja tässä olen puhallin vaihtoehtoja miettiny, ja ainakin olen kuullut että masterpower tarjoaisi erinomaista hinta/laatusuhdetta?
Joten jäänpä odottelemaan asiaa tuntevien lausuntoja...

jakk
-
Viestit: 67
Liittynyt: 1.9.2007 20:04

ViestiKirjoittaja jakk » 8.12.2007 21:15

siinä se menee sinne missä muutkin ahtimet... tolla MP 802314 numerolla pitäs riiittää tuotto mutta kannattaa noille tehoille ehkä laittaa seuraava eli MP 802138 että turbo ei huuda ainakaan viimesiään siellä.. kaikki samat asiat joudut masterin kanssa silti tekemään kuin esmes. garrettien turbojen kanssa eli oheistarvikkeet...(downpipe, suuttimet, kytkin jos 5lovine loota jne) nuo masterit ovat ainakin ihan kohtuu tehdyn näköisiä ja niistä on vertailu kuviakin FFP:lläkin(linkki ainakin? vai olisko meikä ollu saabi foorumilla :D) jo MP vs. Garrett... itse voin suositella tohon 1.8T mosaan ainakin noita ahtimia. myös ne isommat on käypiä jos sieltä enempi tahtoo mutta noihin 300hp paukkuihin riittää nuo ihan ok. sekavaa tekstiä sekavalta kaverilta?

golfgti1
-
Viestit: 94
Liittynyt: 8.10.2007 20:18

ViestiKirjoittaja golfgti1 » 9.12.2007 11:49

Jeps, kiitos informaatiosta :) No viel sellasta, et noissa mp:n turpoissa ei taida toi pakoputken lähtö osua kohilleen, joten onko niihin olemassa valmiita liitoskäyriä, vai onko se väsättävä ite ?

jakk
-
Viestit: 67
Liittynyt: 1.9.2007 20:04

ViestiKirjoittaja jakk » 9.12.2007 21:44

siis yleensä koko putkisto kai tehään lisäks? downpipen joudut ainakin tekeen.. eiks oo joku nyrkkisääntö et 250-320hp ni pitäs olla 3" rööri... toki toimii pienemmälläkin.... suositeltavaa on muuttaa koko putkikasa... pakoputkisto, imu ja painepuoli kuntoon... noissa on sellanen littaputki mikä ahdistaa aika lujaa painepuolella.

golfgti1
-
Viestit: 94
Liittynyt: 8.10.2007 20:18

ViestiKirjoittaja golfgti1 » 10.12.2007 6:51

Joo siis luonnollisesti kaikki röörithän sitä joutuu päivittämään, lähinnä tarkoitin sitä että kaupasta ostettu downpipe ei käy suoraan turbon lähtöön? ja onko siihen olemassa sovite kappaleita jo valiina?h

jakk
-
Viestit: 67
Liittynyt: 1.9.2007 20:04

ViestiKirjoittaja jakk » 10.12.2007 13:16

kaippa niitä dplähtölaippoja löytyy valmiinakin kun vaan etsii.

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 10.12.2007 13:20

Mun pitäis pian saada MP802317 downpipen laippoja, et jos on sellaisella tarvetta niin niitä on muutama ylimääräinen. Käy myös pienellä muokkauksella MP810019:ään.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa