Olen kuullut että E-Suomessa olisi tieliikenteessä parikin kakkoskoppaista golffia johon on survottu Audi S2:n kone ja voimansiirto. En tosiaankaan itse ole moisia rakennelmia nähnyt, mutta pari aiheellista kysymystä jutusta on tullut mieleen. Miten hankalaa
1. pitkittäiskoneen
2. quattron
sovittaminen golffiin 1.3 cl -88 mahtaisi olla.
Tarjolla kun olis vm -86 80 GTE quattron tekniikka
Kakkoseen pitkittäiskone?
Valvoja: ffp jäsenet
Melkein sanoisin, että jos tarvitsee kysyä kuinka hankalaan on asentaa golfin pitkittäiskone ja quattron voimansiirto, niin kannattaa unohtaa koko projekti :)
Itse joskus mietin, että miten olisi saanut esim. 2.2 litraisen 5syl moottorin golfin nokalle poikittain, mutta tulin tulokseen, että oikeanpuoleisen runkopalkin olisi joutunut tekemään kokonaan uudestaan. Eikä tuokaan todellakaan ainut ongelma olisi. Kilpiinkään sitä ei enää saisi.
Toki, jos omaat helvetin hyvät vehkeet, paljon vapaa-aikaa, kokeilunhalun ja hyvät taidot niin rakenna moinen viritys. Mukava sitä olisi poikittain jääradalla viedä.
Itse joskus mietin, että miten olisi saanut esim. 2.2 litraisen 5syl moottorin golfin nokalle poikittain, mutta tulin tulokseen, että oikeanpuoleisen runkopalkin olisi joutunut tekemään kokonaan uudestaan. Eikä tuokaan todellakaan ainut ongelma olisi. Kilpiinkään sitä ei enää saisi.
Toki, jos omaat helvetin hyvät vehkeet, paljon vapaa-aikaa, kokeilunhalun ja hyvät taidot niin rakenna moinen viritys. Mukava sitä olisi poikittain jääradalla viedä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”