Milloin 1.8T muuttui sähkökaasulliseksi?
Valvoja: ffp jäsenet
Milloin 1.8T muuttui sähkökaasulliseksi?
Eli milloin muuttui a3:ssa sähkökaasulliseksi 1.8T, milloin skoda octaviassa ja milloin golfissa?
-
- -
- Viestit: 342
- Liittynyt: 13.1.2007 20:10
Suuttimet ainakin on hieman erikokoisia. AGU:ssa taitaa olla ne pienimmät suuttimet aka. huonoin "lastutuspotentiaali" vakiona, kun suuttimista loppuu tuotto jo parinsadan kampurahevosvoiman kohdalla vakiokokoonpanolla...
Ja eihän noista tosiaan ole vaijerikaasulla kuin AEB ja AGU? vuonna 1999 tuli ensimmäiset sähkökaasulliset 1.8T:t ja 2000 ei taidettu enää tehdä edes muita kuin sähkökaasullisia...
Itsellä 08/99 rekisteröity, 2000-mallinen 1.8T ja se on siis AGU:lla.
Joissakin (lue: ainakin AUM ja 180hp mallit) on K03S-ahdin tavallisen K03-pillerin sijaan. TT:ssä (225hp) on sitten K04.
Ja eihän noista tosiaan ole vaijerikaasulla kuin AEB ja AGU? vuonna 1999 tuli ensimmäiset sähkökaasulliset 1.8T:t ja 2000 ei taidettu enää tehdä edes muita kuin sähkökaasullisia...
Itsellä 08/99 rekisteröity, 2000-mallinen 1.8T ja se on siis AGU:lla.
Joissakin (lue: ainakin AUM ja 180hp mallit) on K03S-ahdin tavallisen K03-pillerin sijaan. TT:ssä (225hp) on sitten K04.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa