G60 golffin laatikko kakkikseen (16vgti)
Valvoja: ffp jäsenet
G60 golffin laatikko kakkikseen (16vgti)
Olisin vailla sellaista tietoa, että käykö kyseinen laatikko 2golffiin? jos siihen vaihtaa myös kytkin asetelman ja vauhtipyörän..? Olisi kiire saada tietää eli kiitos jo etukäteen..
Ei siinä mikään iso homma ole. Vanha keppi tankoineen pois ja uusi keppi vaijereineen tilalle. Isompi askartelu tuon kytkimen kanssa tulee jos sen haluat nestekytkimellä totetuttaa. Silloin menee vaihtoon ainakin poljinasetelma jne ja voi olla että joutuu jotain reikiäkin porailemaan (tästä en ole ihan varma). Jos taas haluaa selvitä helpommalla niin 02A:ta on ollut myös vaijerikytkimellä (muistaakseni jossain passateissa) eli sellaisesta kun hommaa vaijerikytkimen osat niin on hyvinkin pitkälti bolt-on.
Vaijeri/hydr kytkin
Jos autossa vaijerikytkimen poljinsysteemi ja oot ostanut hydr kytkimen käyttösysteemillä olevan lodjun, niin tarvii vaihtaa kytkimen työsylinteri vaijerikytkimen vipuun ja painin puikko myös mekaanisessa käytettävään.
Jos taas hydr. poljinsysteemi ja oot hommannut mekaanisella/vaijerikytkin systeemillä olevan lodjun, niin työsylinteri ja paininpuikko mekaanisen vipusen tilalle ja rulaa.....
Hydr/mekaanisen kytkimen hilut muuten bolt on vaihtokelpoiset. Tarkista palautinjousi onko eripaksuinen? Äläkä tiputa sosimia/jousta kytkinkoppaan, tai joudut ottamaan laatikon irti uudelleen.
Katso kuvasta osoitteessa: http://www.vagcat.com/
Jos taas hydr. poljinsysteemi ja oot hommannut mekaanisella/vaijerikytkin systeemillä olevan lodjun, niin työsylinteri ja paininpuikko mekaanisen vipusen tilalle ja rulaa.....
Hydr/mekaanisen kytkimen hilut muuten bolt on vaihtokelpoiset. Tarkista palautinjousi onko eripaksuinen? Äläkä tiputa sosimia/jousta kytkinkoppaan, tai joudut ottamaan laatikon irti uudelleen.
Katso kuvasta osoitteessa: http://www.vagcat.com/
-
- -
- Viestit: 121
- Liittynyt: 1.8.2006 22:03
Välityksissä voi olla eroja. Asia varmistuu 3 kirjaimisen koodin myötä onko tismalleen sama.
Tosiaan tuon nestekytkimen asentaminen vaatii poljinkehikon vaihtamista, maksaa orkkiksena jotain 330€ muistaakseni, sekä joudut poraamaan luultavammin reiän tuohon tulipeltiin+asentelemaan erillisen säiliön nestekytkimelle.
Olen tehnyt tuon homman ja ei ollut mukava/halpa.
Tosiaan tuon nestekytkimen asentaminen vaatii poljinkehikon vaihtamista, maksaa orkkiksena jotain 330€ muistaakseni, sekä joudut poraamaan luultavammin reiän tuohon tulipeltiin+asentelemaan erillisen säiliön nestekytkimelle.
Olen tehnyt tuon homman ja ei ollut mukava/halpa.
-
- -
- Viestit: 121
- Liittynyt: 1.8.2006 22:03
Tosiaan tuon nestekytkimen asentaminen vaatii poljinkehikon vaihtamista, maksaa orkkiksena jotain 330€ muistaakseni, sekä joudut poraamaan luultavammin reiän tuohon tulipeltiin+asentelemaan erillisen säiliön nestekytkimelle.
Olen tehnyt tuon homman ja ei ollut mukava/halpa.

Meikäläiselle nuo himmelit tuli umpikeula-Passatista. 70€ taisivat kustantaa kun myyjä piti tehostajaa viidenkympin osana.
Poljinasetelma ja kytkinhimmelt bolt-on, tarvitsee vain sen reiän tulipeltiin kytkimen pääsylinterille.
Pajallakin näitä juttuja on joskus käsitelty
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa