vm. 2002 3BG USA-Passat ja vm. 2003 Seat Leon Haldex

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

kepukka
-
Viestit: 897
Liittynyt: 11.8.2006 13:57
Viesti:

vm. 2002 3BG USA-Passat ja vm. 2003 Seat Leon Haldex

ViestiKirjoittaja kepukka » 28.11.2007 17:45

Onko tommosessa 3BG korimallin USA-versiossa jotain eroa verrattuna "normi-versioon"? Huomiovalojen, nopeusmittarin, peilien ja ajotietokoneen erot tiedossa.

Onko Seatin Haldexissa jotain eroa verrattuna Golfin, A3:n, S3:n ja muiden Haldex-nelikolla liikkuvien suhteen? Tuntuu vain jotenkin siltä että noiden Seattien nelivedon hajoamiset ovat yleisempiä kuin esim. A3:n. Mistä tämä johtuu vai onko se vain kuvitelmaa? Mikä noista Haldexeista yleensä hajoaa ja onko se kallista korjata?

Passatti joka on kysessä on siis 2002 vm. USA-malli ja farmari.
http://www.laakkonen.fi/index.php?page=P0401121142582894&target_page=detail_form&vehicleid=JEM-94

Seatti joka on kyseessä on vm. 2003 1.8 turbo 180 hv.
http://www.laakkonen.fi/index.php?page=P0401121142582894&target_page=detail_form&vehicleid=KPY-892

pk
-
Viestit: 449
Liittynyt: 23.7.2003 11:53

ViestiKirjoittaja pk » 28.11.2007 21:05

Passatissa ainakin hauskaa kun alkaa päästöongelmat. Pari kappaletta aktiivihiilisäiliöitä, toinen vararengaskaukalossa(eivätkä ole halpoja). Sitten kun vielä lasketaan jenkkimallien special osat joita joutuu aina hetken odottelemaan, kun eurooppa peleistä eivät sovi.

Hyvänä puolena jenkkivehkeissä se että eivät ole longlife autoja, huonona puolena että service-valoakaan niissä ei näytä olevan. Eli huolletaan kun muistetaan vehkeitä.

Tuollaisen jenkki bg:n ostoa myös harkitsin, mutta hylkäsin ajatuksen kun katsoin minkä verran noita on töissä käynyt päästöongelmien takia.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa