Onko tommosessa 3BG korimallin USA-versiossa jotain eroa verrattuna "normi-versioon"? Huomiovalojen, nopeusmittarin, peilien ja ajotietokoneen erot tiedossa.
Onko Seatin Haldexissa jotain eroa verrattuna Golfin, A3:n, S3:n ja muiden Haldex-nelikolla liikkuvien suhteen? Tuntuu vain jotenkin siltä että noiden Seattien nelivedon hajoamiset ovat yleisempiä kuin esim. A3:n. Mistä tämä johtuu vai onko se vain kuvitelmaa? Mikä noista Haldexeista yleensä hajoaa ja onko se kallista korjata?
Passatti joka on kysessä on siis 2002 vm. USA-malli ja farmari.
http://www.laakkonen.fi/index.php?page=P0401121142582894&target_page=detail_form&vehicleid=JEM-94
Seatti joka on kyseessä on vm. 2003 1.8 turbo 180 hv.
http://www.laakkonen.fi/index.php?page=P0401121142582894&target_page=detail_form&vehicleid=KPY-892
vm. 2002 3BG USA-Passat ja vm. 2003 Seat Leon Haldex
Valvoja: ffp jäsenet
Passatissa ainakin hauskaa kun alkaa päästöongelmat. Pari kappaletta aktiivihiilisäiliöitä, toinen vararengaskaukalossa(eivätkä ole halpoja). Sitten kun vielä lasketaan jenkkimallien special osat joita joutuu aina hetken odottelemaan, kun eurooppa peleistä eivät sovi.
Hyvänä puolena jenkkivehkeissä se että eivät ole longlife autoja, huonona puolena että service-valoakaan niissä ei näytä olevan. Eli huolletaan kun muistetaan vehkeitä.
Tuollaisen jenkki bg:n ostoa myös harkitsin, mutta hylkäsin ajatuksen kun katsoin minkä verran noita on töissä käynyt päästöongelmien takia.
Hyvänä puolena jenkkivehkeissä se että eivät ole longlife autoja, huonona puolena että service-valoakaan niissä ei näytä olevan. Eli huolletaan kun muistetaan vehkeitä.
Tuollaisen jenkki bg:n ostoa myös harkitsin, mutta hylkäsin ajatuksen kun katsoin minkä verran noita on töissä käynyt päästöongelmien takia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa