vm 95 golf 1.8 koneella ja yksipiste ruiskulla.
Ostettuani auton havaitsin sisätiloihin pientä sirinää joka tuli konehuoneen pulelta, sirinä on tasaisata eikä juurikan nouse kierrosluvun noustessa, ulkoa ääni kuulostaa paljon harvatahtisemmalta, pakansin äänen ruisku hässäkkään, ja äänen kuule voimakkaasti laittamalla korvan ruiskun päälle, lähi etäisyydeltä kuunnellessa ääni kuulostaa naputukselta.
Jostakin olen lukenut että yksipiste ruiskun kuuluukin pitää pientä naputusta mutta en missään muussa autossa ole huomannut että ääni kantautuisi sisälle asti tai edes auton ulkopuloelta.
Jos jollakin on tietoa onko ääni vaarallinen tai mistä se johtuisi olisi kaikki tieto aisian tiimoilta tervetullutta.
kiitos kaikille auttaneille.
vw golf G3 sirisee
Valvoja: ffp jäsenet
eli nyt sitten otin kotelon auki ruiskun päältä, paineen säätimen 4 torx kantaista ruuvvia eivät olleet loppuun asti kiristettyjä, noin 3mm auki, ja levy joka pitää paineensäädintä kiinni oli hieman vinossa, osaako kukaan sanoa että kuuluuko olla iha pohjassa vai mikä tuossa on ideana että ne on auki.
Enempää en toistaiseksi viitsi purkaa ennen kun tämän olen selvittänyt
Enempää en toistaiseksi viitsi purkaa ennen kun tämän olen selvittänyt
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”