V6 kansiremontti

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

V6 kansiremontti

ViestiKirjoittaja T.Hell » 11.9.2007 10:57

Tuollainen operaatio olisi jossain vaiheessa edessä, kun tällä hetkellä kylmänä käynnistettäessä hieman pölläyttää sinistä. Olisiko ehdotuksia missä kannattaisi Lahden seudulla ko. remppa teettää? Ja onko hinnoista kenelläkään antaa osviittaa? Kaksi kantta --> tuplahinta?

Ja koska rahanmenoa tiedossa, niin onko kukaan (edes pikkusen) siistinyt tuota kantta parempien virtauksien toivossa? Kuinka hyvin vakio virtaa?
Tarkoitus olisi muuten jättää kone sisuskaluiltaan vakioksi (ei virinokkia tms.). Mutta jos jotain vaikutusta olisi, niin lastu ja putkisto ei välttämättä olisi pois suljettuja hankintoja. Eli onko kukaan tommosta tehnyt?

weasel
-
Viestit: 3392
Liittynyt: 23.7.2003 15:37

ViestiKirjoittaja weasel » 11.9.2007 11:01

miten ois venttiilinvarren kumien vaihto?

Dr.Pioneer
-
Viestit: 82
Liittynyt: 19.12.2004 18:01

ViestiKirjoittaja Dr.Pioneer » 11.9.2007 11:02

Todella hyväksi havaittu Lahden kansityö http://www.yritysopas.com/tiedot/Lahti/Lahden_Kansityo_Ky.html näyttää sattuvan sinua lähelle ja hinnatkin ovat kilpailukykyisiä.

Niin tosiaan eipä sieltä todennäköisesti muuta ole mennyt kuin ne venttiilinvarren kumit...

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

ViestiKirjoittaja T.Hell » 11.9.2007 11:23

Mielellään tyytyisin vain noi kumit vaihtamaan, mutta vähän varoteltiin että saattaisi ohjurit vaatia myös huomiota osakseen.
Selviääkö ohjurien kunto vasta siinä vaiheessa kun nuo vanhat kumit on poistettu?

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 11.9.2007 16:01

Selviääkö ohjurien kunto vasta siinä vaiheessa kun nuo vanhat kumit on poistettu?


Ei selviä jos kansia ei käytetä pois koska noi kumet voi vaihtaa kansia irrottamatta eikä ole mikään maksimaalisen vaikea työ.

cool blue
-
Viestit: 1015
Liittynyt: 27.7.2003 20:45

ViestiKirjoittaja cool blue » 11.9.2007 20:05

omasta kulkineesta noi kumit vaihdettiin 310tkm kohdilla, öljynsyönti loppui siihen.En tiedä sit noista kutoskoneista.

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

ViestiKirjoittaja T.Hell » 12.9.2007 7:54

No niin, eilen kävin tuolta Lahden Kansityöstä hintaa kysymässä ja semmosen rapeat 1100e antoi hinta-arvioksi. Tämä siis siinä tapauksessa että kaikki ohjurit menis vaihtoon. Samalla kertoi, että pelkkien kumien vaihto olisi vain semmonen väliaikanen ratkasu, eli jonkun ajan kuluttua alkais taas pöllyttämään. Mielipiteitä? Aika loogiselta se ainakin kuulosti.

No kaveri lupas kysellä yhestä toisesta paikasta, jossa myös sen porttauksen vois hoitaa... Eiköhän tässä talvi kuitenkin ajella noin ja säästellään kevääksi hommat.

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

ViestiKirjoittaja T.Hell » 14.9.2007 11:06

Tietääkö kukaan mistä sais mahdollisimman tarkkoja specsejä tuosta 2.8:sta?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa