Asia on nyt niin, että olen muuttamassa tällaista -82 diesel ykköskoppaista gti-malliksi. Tekniikka, akselit, jarrut yms. muu sälä on jo vaihdettu entisen omistajan toimesta.
Nyt haluaisin tietää, että onko jarrupaineensäädin pakollinen ykköskoppaisessa vai voiko laitteen viedä leimalle ilman sitä? Onko esim. vanhemmat olleet ilman sitä ja näin ollen vedota siihen, vai meneekö katsastus vuosimallin mukaan.
Auton mukana tuli sellainen, mutta kiinnitysraudat ovat hukassa, sekä pitäisi vetää edestä asti uusi jarrulinja taakse ja uusia koko takapään letkut ja putket (ei lähde ehjänä irti).
ETKA:sta en löytänyt vanhempien kohdalta paineensäädintä, mutta uudemmissa -80-> sellainen on.
Sekä tuleeko lisäprosentteja, jos auton katsastaa nyt tälle koneelle ja myöhemmin vaikka isommalle 1.8 16v/20v koneelle? Eli meneekö prossat yli, jos vaihtaa taas koneen, vai pysyykö samoissa lukemissa?
Ajattelin täältä näitä asioita kysellä ennen kuin menen konttorin tädiltä kysymään tarkemmin... Tarkoitus olisi jo ensi viikolla näyttää leimalla niin tiedot olisivat enemmän kuin tarpeen.
Golf gti mk1 muutoskatsatus
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla oli -81 mallinen se edellinen mk1 GTI, ja siinä oli se paineensäädin. Ei tosin otteessa mitään merkintää ollut, eikä koko akselistoista vaikka vakaajathan siinä oli edessä ja takana.
Kertaalleen vaihdetun osanhan saa vaihtaa jälkeenpäinkin, kun ne prosentit siitä jo merkattu.
Mutta nää asiat on ilmeisesti aika konttorikohtaisia..
Kertaalleen vaihdetun osanhan saa vaihtaa jälkeenpäinkin, kun ne prosentit siitä jo merkattu.
Mutta nää asiat on ilmeisesti aika konttorikohtaisia..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa