Jeps
Ois tommonen saksasta raahattu a4 tq pihassa vm00. Ja pitäs huoltoja suoritella. mikäs tohon nyt ois se oikea öljy tuo on ollut käsittääksemi ns. long life peli. eli se 30tkm päästelty jollain 5-30 tai 0-30 öljyillä.
Tuntuu vaan aika pitkältä tuo 30tkm, ja prkl kalliita litkuja nuo 5-30 yms öljyt. Aattelin panna jotain normi 5-50 tai 0-40 mobil1 stä. Mietityttää vaan että tukkeutuuko kone tms, jos ns. liian pesevä öljy.
Mikä ois fiksuin ratkasu, long-life litkut vai ei ? Ja mikä merkki ettei o liian pesevää ?
koneen tyyppi ANB
mikä öljy, long life vai ei ?
Valvoja: ffp jäsenet
long life öljyjä saa ihan tarvikeliikkeestä. shelliä ja castrolia ja mobilia ainakin. ja huimasti halvemmalla kun merkkiliikkeessä, jos sitä tarkotit. ei muistaakseni ollu juurikaan hintaeroa tavallisiin öljyihin. jos sieltä öljypohjasta löytyy anturi silloin on todennäkösesti long life mahdollinen. en sitten tiedä mitä muuta se vaatii paitsi aktivoimisen. näkevät kylä ihan peruskorjaamoilla, vaikka teboileilla että onko siinä ohjelma päällä vai ei ja voivat sen laittaa jos vaan on mahdollista.
ite ainakin ajasin longlifellä jos semmonen ois mahollista.
ite ainakin ajasin longlifellä jos semmonen ois mahollista.
Mistä tarvikeliikkeestä saa halvalla LL-öljyä? Mitä itse täällä Oulussa olen etsinyt, niin maksaa järjestään sen 15e/litra. Ja Mobilin täyssynteettistä saa 4 litraa 26e. On nimittäin tullut nuo purkit tutuiksi, kun on pitäny LL-öljyä lisäillä koneeseen.
Seuraavat öljyt ovat ehdottomasti normaalit täyssynteettiset ja 15tkm vaihtovälillä.
Seuraavat öljyt ovat ehdottomasti normaalit täyssynteettiset ja 15tkm vaihtovälillä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 17 vierailijaa