Passat 1.8i 66kw (moottori: ABS) -93, aj.n 370th. Temppuilee ja kohta menee järki tän kanssa.
1. Startissa pyörittää hyvin, mutta käynnistyy vain 1-3:lla pytyllä, käydä rytkyttelee, ei oikein ota kierroksia, saattaa sammua. Seuraava startti pitkä, kuin ei olis puristuksia/ jakohihna poikki. Lähtee kuitenkin jossainvaiheessa ja kun saa kierrokset yli 3000, sitten jää käymään siististi. Myöhemmin samana päivänä ongelmaa ei ole, lähtee normaalisti käymään, aika lyhyellä starttauksella.
Vaihdettu: Tulpat, johdot, pyörijä, jakajan kansi ja jakaja. (Valeo lentää yli 60metriä keveästi. Bosch tungettu tilalle.) Myös bensansuodatin vaihdettu. Liittimet puhdistettu Cleanerilla...
Oliskohan aika suunnata katse bensapumppuun, josko tuo alkaisi luovuttamaan ja päästäisi bensalinjan tyhjäksi...
Edit:
Juu. Ei ole vikaa bensapumpussa, ruokaa saa jopa liikaakin. Kastelee tulpat, mutta sinällään kumma että on vain aamun ensistartti joka v*ttuilee...
2. Mittaristo. Välillä pimenee kokonaan, lämpö-,bensa- ja kiekkamittarit "putoavat alas", merkkivalot sekoilee jne.
Välillä ei pala merkkivalot jne. Ylilämpöisen koneen merkkivalo palaa sensijaan koko ajan.
Välillä on palautunut mittariston liitintä heiluttelemalla, välillä ei. Liitin on purettu ja vastinpintoja on kiristetty ja puhdistettu. Mittariston johtosarjan sulakerasian puoleiset päät on myös puhdistettu.
Eli taitaa mennä uuden mittariston hankinnaksi, myös johtosarja & liitin on hyvä hankkia... (mittariston lasi ainakin, nykyään nyrkin mentävä aukko)
Voi että kun olis oma auto niin vois viedä suoraan paalattavaksi... Voihan VAGina mikä romu.
Passat -93, käynnistys & mittaristovikaa...
Valvoja: ffp jäsenet
Vika paikallistettu.
Pari nostajaa pääsee valumaan tyhjäksi yön aikana... Eli uudet nostajat ja taas toimii. Polttoöljykäsittely suoritettu myös koneelle kaiken varalta.
Mittaristoon kävin uuden lasin. Mittariston takana oleva liitin oli "kuoleentunut", eli piikit ei yhdistäny siihen liittimeen + piikit huonosti levyssä... Tinasin samanväriset johdot suoraan piirikortille ja sopiva moninapaliitin päähän. Johtosarjaa muokkasin sopivaksi.
Jos ny serkkulikka pääsis taas jonkumatkaa... Uhkas lahjottaa mulle tän jos viä ryppyilee...
Pari nostajaa pääsee valumaan tyhjäksi yön aikana... Eli uudet nostajat ja taas toimii. Polttoöljykäsittely suoritettu myös koneelle kaiken varalta.
Mittaristoon kävin uuden lasin. Mittariston takana oleva liitin oli "kuoleentunut", eli piikit ei yhdistäny siihen liittimeen + piikit huonosti levyssä... Tinasin samanväriset johdot suoraan piirikortille ja sopiva moninapaliitin päähän. Johtosarjaa muokkasin sopivaksi.
Jos ny serkkulikka pääsis taas jonkumatkaa... Uhkas lahjottaa mulle tän jos viä ryppyilee...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa