G60 alkoi käymää kolmella ja ei käynnisty

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

G60 alkoi käymää kolmella ja ei käynnisty

ViestiKirjoittaja Sebastian » 7.8.2007 13:02

Eli kesken ajo alkoi käymää kolmella,tai ainaki tuntui siltä. pysy just käynnissä .Pääsi kämpän pihaa ja vaihdoin tulpat varmuuden vuoks mutta ei käynnisty. Välillä hökii pikkuse aikaa mut sitte sammuu. puola ja tulpat on nyt uusia.

onkos kellään vastaavasta kokemusta?

Kehno
-
Viestit: 201
Liittynyt: 10.10.2005 18:50

ViestiKirjoittaja Kehno » 7.8.2007 14:22

Joskus yhdessä raadossa oli samanlaista vikaa ja sinisen lämpöanturin vaihdolla homma korjaantui.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 7.8.2007 21:11

eli siinä lohko etupuolel se sinine liitin?

muistin just että tuota on saanu välillä sahata käyntiin mutta ei lähde. vähä venailee niin yleensä lähtenyt sitten.

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 7.8.2007 21:38

Se sininen lämpöanturi on moottorin jäähdytysveden lämpöä haistelemassa, muistaakseni ihan simppeli NTC-vastus. Mittaa yleismittarin resistanssipuolella tuleeko sieltä mitään arvoa, jos on oikosessa tai poikki niin vaihtoon vaan... Saattaa toki antaa ihan vääriäkin arvoja ja sen takia Digifantti sekoilee.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 7.8.2007 21:42

Mittaa yleismittarin resistanssipuolella tuleeko sieltä mitään arvoa

^heh,ja sama suomeksi. =D


täytyy kai kaveri tilata mittailee ku itte mikää mittarimato ole. =D

E:Selvä
Viimeksi muokannut Sebastian, 7.8.2007 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 7.8.2007 21:59

Että onko arvo jotain muuta kun (lähes) ääretön tai (lähes) nolla.

Kehno
-
Viestit: 201
Liittynyt: 10.10.2005 18:50

ViestiKirjoittaja Kehno » 7.8.2007 22:33

On noissa ollut sellaistakin vikaa, että resistanssi on vain ihan väärällä alueella, eli 20 asteen lämmössä näytti resistanssin mukaan palttiarallaa -50 astetta tai alle. Ei siis ollut poikki, eikä oikosessa vaan viturallaan.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 8.8.2007 13:05

No niin,syyksi paljastui sekoileva bensamittari. Eli näyttää että bensaa on mutta tankki oli kuiva.

Onkos Corradossa erilainen tankki/mittaussysteemi kuin Golfissa? tai voiko vaikuttaa ku itsellä Corrado mittarsito ja Golfin tankki?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 35 vierailijaa