Transportterin automaattilaatikko temppuilee!

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

Transportterin automaattilaatikko temppuilee!

ViestiKirjoittaja markoantero » 21.7.2007 20:16

Moi!

Täällä taas yksi laatikko ongelmainen lisää.
Elikkä tuo profiilin portteri.Temppuilee siten,että ajossa vaihde menee vapaalle ja vaihdenäytöstä häviää kaikki merkit.
Sitten se kait menee jonkinlaiseen vikatilaan kun on vain kolmonen käytössä.
Hetken kun ajelee,niin näyttö tulee esiin ja taas hetken pelaa,kierrokset hyppää välillä ton oireilun aikana punarajalle,eikä laatikko tunnu tietävän mitä vaihdetta se laittas päälle.
Auto pelas tos muutaman päivän ihan ok,mut tänään oli ihan kauhea,jossain tuntus,että on joku katkos.
Vikakoodeja ei ole luettu,kun Raskoneella ei nyt ole laatikkomiehiä,mut joku jossain vaiheessa mainitsi,että ohjainlaite ois nois joskus menny.
Oisko kellään mitään sanottavaa tähän ongelmaan?
Ei viittis heti laitattaa uutta laatikkoo,koska vika ei varmaankaa ole itse laatikossa,ja maksaahan se ihan älyttömästi.

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 24.7.2007 20:18

Ei taida näis vaggineissa sitte suuremmin noita laatikkovikoja ollakaan?

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 5.8.2007 13:11

Monitoimikytkin,mikä se on?,tietäskö nim.vaggine tästä jotain?

Silloin kun näyttö on pimeenä,niin ei edes starttaa.

Mittaristo vaihdettu,ei apua siihen vaivaan!

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 5.8.2007 13:53

Mahtaakohan siellä vaihdekepin juuressa olla asentotunnistin?? Omega 3000:sa aiheutti samanlaisia oireita ku se tunnistin oli sökö.

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 6.8.2007 21:54

Tänään olikin hyvä päivä.Paku on taas näillä näkymin kunnossa,löyty ihan selvä vika,mutta jääköön se nyt salaisuudeksi,kun ei tän suuremmin tää aihe herättäny mielenkiintoa.
No asentotunnistin se ei ollu.

Suurkiitokset Raskone Kouvola!

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 6.8.2007 22:31

No eiköhä tuo ole sama kertoa jos joku sitä tietoa sattus tarvii? Siksihän tälläiset foorumit on olemassa

LM
-
Viestit: 985
Liittynyt: 23.1.2004 9:05

ViestiKirjoittaja LM » 7.8.2007 12:23

Veikataan, että maadoituksessa katkosta.

markoantero
-
Viestit: 449
Liittynyt: 12.1.2007 20:50

ViestiKirjoittaja markoantero » 7.8.2007 12:53

No kerrotaan nyt sitten,jos jollain joskus tulee vastaavaa.

Tosiaan laatikon ohjainboxin maadoitusruuvi oli löysällä.
Löytyy ainakin näistä oik.ohjattavista sieltä konepellin aukaisuvivun edestä verhoilun alta.

Ja anteeksi etten heti kertonu,potutti vaan toi homma jonkun verran,kun kukaan ei oikein osannu sanoo mitään.

Maikki
-
Viestit: 1074
Liittynyt: 23.7.2003 10:59

ViestiKirjoittaja Maikki » 7.8.2007 14:15

Kannattaako tuosta nyt hermostua jos ei vastauksia tule kun foorumin lukijoilla tuskin on hirveästi kokemusta öljynvatkain-transportereista.

Noita kun ei hirveästi ole=varmaan 99% on manuaaleja.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 35 vierailijaa