Eli lähtökohta on 90hv AGR, jossa GT15 ahdistaa. Tarkoitus on laittaa uutta ahdistinta ja tuollaista pilleriä en sinne takaisin laita. Mieli tekisi vnt ahdinta, ja tuollainen Gt1749VA pd130 ahdistin olisi tarjolla.
Joku on varmasti tehnyt tämän homman aieminkin, josko joku voisi minua hieman valaista mitä kaikkea pitää tehdä että tuon saa koneen kylkeen puhkumaan...
Kannattaako sitä ylipäätään alkaa vääntämään paikalleen vai ostaisiko Fin-turbon GT15/17 hybridin, joka menisi paikalleen heittämällä?
Miten moottorin ja pakosiipien ohjaus? Jos laittaa AFN:n boksin, niin mitä muita rojuja tarttee hommata että saa tuon siipien ohjauksen pelaamaan? En haluaisi alkaa kikkailemaan niiden painekellojen kanssa yms kötöstelyä, vaan mahdollisimman oem ratkaisu haussa.
Kokemuksia poikittaiskoneen vanhanmallisesta (4-v, ei tiptronic) automaattilootasta väännön keston osalta olisi myös kiva kuulla, vaikkakin niitä tuskin kovin monella on :D
Jos jollain olisi takataskussa jokin konsti laatikon öljynpaineiden nostamiseksi niin saa valaista, sillä saisi pikkasen luistamista pienemmäksi isommilla väännöillä.
Lisäksi saa tarjota poikittaisen pakosarjaa tuolle vnt ahtimelle.
Neuvoja GT1749VA > AGR:ään?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 268
- Liittynyt: 2.1.2005 18:05
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa