Isomman ahtimen käyttö alkuperäisellä softalla
Valvoja: ffp jäsenet
Isomman ahtimen käyttö alkuperäisellä softalla
Riskinä on kai että menee laihalle. Ahdin pitäisi vähän pakosta vaihtaa nyt ja softaan saan rahat kokoon ehkä vasta parin kk:n päästä. Jos ahtopaineen säätimen kytkee pois, niin eikö turbo ahda vain jousipaineella. Olisiko järkeä ajaa seuraavat pari kuukautta näin? Karstottuuko joku paikka tai voiko tulla jotain muuta damagea? Kone on 1.8 turbo -01
itellä on kkk-k04 paikoillaan 1.8t aum 110kw moottorissa ja rahat saan kasaan vasta joskus joulukuussa säätöä varten. aivan hyvin on toiminut käyttää ahtoja 1bar ja pudottaa sitten takasin 0,6bar isomalla ahtimella näyttää pitävän ne vakio paineet myös korkeammilla kierroksilla
ainakin mulla näyttää tekevän niin että jos akun kenkä on ollut irti ja sitten lähdet kiihdyttämään niin repii koko ajan liikaa ahtoja
oli ensin isommat suuttimetkin kiinni mutta niillä ilman ohjelmointia syöttää koko ajan liikaa bensaa näytti syövän ajotietokoneen mukaan 8-9ltr/100km ja tuntu polttavan jo putkessa moottori jarrussa joten vaihdoin takas vakiot paikalleen
eli kyllä toimii moitteetta mutta kenkää ei kannata antaa vaikka mitään ei pitäs hajota.mutta mikään ei ole niin varmaa kun epävarma.
ja joo herää vähän myöhemmin kuin vakio ahtimella=sammuu helpommin...
ainakin mulla näyttää tekevän niin että jos akun kenkä on ollut irti ja sitten lähdet kiihdyttämään niin repii koko ajan liikaa ahtoja
oli ensin isommat suuttimetkin kiinni mutta niillä ilman ohjelmointia syöttää koko ajan liikaa bensaa näytti syövän ajotietokoneen mukaan 8-9ltr/100km ja tuntu polttavan jo putkessa moottori jarrussa joten vaihdoin takas vakiot paikalleen
eli kyllä toimii moitteetta mutta kenkää ei kannata antaa vaikka mitään ei pitäs hajota.mutta mikään ei ole niin varmaa kun epävarma.
ja joo herää vähän myöhemmin kuin vakio ahtimella=sammuu helpommin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa