G60 hiilisuodattimen(?) poisto

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

G60 hiilisuodattimen(?) poisto

ViestiKirjoittaja Sebastian » 18.6.2007 16:06

Eli heitin mäkeen tuon pömpelin tuolta lokarista, niin voiko sen putken tukkia mikä lähti sieltä kaasuläpältä ahtoputken alapuolelta? sellainen oisko halkaisijaltaan 1cm putki. suhisee ja sihisee siellä,alkaa vituttaa.

Rynnäkköpäärynä
-
Viestit: 408
Liittynyt: 3.1.2004 22:24

ViestiKirjoittaja Rynnäkköpäärynä » 18.6.2007 17:23

Vaikken ahdetuista erityisesti tiedäkään, mun mielestä kannatta tukkia ettei ahtopaineet mee harakoille.

Omasta vr6-motista tukin kyseiset kärynkierrätyshärpäkkeet ilman mitään haittavaikutuksia. Villi veikkaus, että ahdetuissa ohjataan hiilipöntöstä katkuja vain silloin kun imusarjassa on alipaine venttiilin avulla? Pöntöstä tulevassa letkussa olevaa magneettiventtiiliä ei kannattane poistaa, siitä tulee vikakoodi.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 18.6.2007 18:19

ei taida tässä vessassa tulla vikakoodeja. =D

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 18.6.2007 20:28

Kaikki vaan tukkoon.
Se letku mikä menee sinne pömpelille (se paksu, kaasuläpän alta) sit sieltä kaasuläpän takaa menee sillle venttiilille kans.
Sen venttiilinkin voi siis heittää hel*ettiin. Älä tuki vaan sitä bensanhöyryjen (huohotin)letkua, mikä menee takille (muuttuu siinä jakopään luona bensalinjan näköiseksi putkeksi) muuten kerää alipainetta tankkiin, kun se on se (mulla ainakin) ainoa tankin huohotusletku.
Itse tulppasin sen, nii ihmettelin että miten kerää tankkiin noin paljon alipainetta. sit poistin tulppauksen, niin loppui se alipaineen kerääminen..
Eli koko pömpeli kaikkine venttiileineen vaan takavasemmalle. Näin tein ainakin minä, ja hyvin toimii.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 18.6.2007 20:32

juu sieltä kaasuläpän takaa on tukittu pieni putki sekä siitä imusarjan päästä siitä T-haarasta toinen liitos. Ainut auki oleva on vielä se iso siellä ahtoputken alla. Pitää tukkia sekin. pitää niin vittumaista ääntä.

Mietinkin miksi se kolmas putki tulee sieltä tankilta, no tietääpä senkin nyt.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa