Mitä kaikkea mahtaa olla katsastusmiesten syynin kohteena.
Eli onko aivan älytön idea edes miettiä tuollaisen maahantuontia?
Volkswagen Corrado 2.0l 16V G60 rekisteröinti?
Valvoja: ffp jäsenet
Tapsa tre
otappa yhteyttä Dopi:in www.mdcomprex.com auttaa varmasti mielellään ja tietääkin...
Jos kiesi on vähäpäästöinen lähtömaassa ja siellä vielä leimaamatta turbolle niin huonoa on leimaaminen Suomessa.
Myös noihin vähäpäästöisiin jotka turbotettu, esim. Saksassa ja leimattu siellä vähäpäästöisenä turbokikottimena, suhtautuvat nykyään aivan h*lvetin nihkeästi täällä Kekkoslandiassa.
Muuttoautona onnistunee vielä, jälkituontina on oikeasti vaikeaa vaikka tehot pysyisivät järkirajoissa. Tai ainakin 4kk sitten oli suhtautuminen luokkaa -> "hae erikoislupa ja mittauta pussitesti joko VTT:llä tai muualla, TUV-lapulla voit pyyhkiä ahteriasi" ei nyt sanasta sanaan noin mutta suurinpiirtein. (mutta jos asuisin ko. maassa ja toisin kyseisen kikottimen muuttoautona niin onnistuisi ilman lisäkommervenkkejä).
Kyseessä oli 2,0l 16v jälkiremmitetty Passatti '92 tai jos oikein muistan, siis vähäpäästöinen nahkahousumaassa jossa TUV-lapuilla (teho/päästöt) leimattu ilman ongelmia (jarrut oli päivitetty 31Xmm jne). Sama homma oli jo viime syksynä kun toveri erästä VR6 TuplaTbo:tä kyseli suomen kilpien väliin.
Hassu homma sinänsä kun TUV on EU-alueella hyväksytty mittaaja, siis samassa listassa kuin esim. VTT. Vaan niin se meidän yhtenäinen Eurooppa ei oikein ole kaikille yhtä oikeudenmukainen.
Myös noihin vähäpäästöisiin jotka turbotettu, esim. Saksassa ja leimattu siellä vähäpäästöisenä turbokikottimena, suhtautuvat nykyään aivan h*lvetin nihkeästi täällä Kekkoslandiassa.
Muuttoautona onnistunee vielä, jälkituontina on oikeasti vaikeaa vaikka tehot pysyisivät järkirajoissa. Tai ainakin 4kk sitten oli suhtautuminen luokkaa -> "hae erikoislupa ja mittauta pussitesti joko VTT:llä tai muualla, TUV-lapulla voit pyyhkiä ahteriasi" ei nyt sanasta sanaan noin mutta suurinpiirtein. (mutta jos asuisin ko. maassa ja toisin kyseisen kikottimen muuttoautona niin onnistuisi ilman lisäkommervenkkejä).
Kyseessä oli 2,0l 16v jälkiremmitetty Passatti '92 tai jos oikein muistan, siis vähäpäästöinen nahkahousumaassa jossa TUV-lapuilla (teho/päästöt) leimattu ilman ongelmia (jarrut oli päivitetty 31Xmm jne). Sama homma oli jo viime syksynä kun toveri erästä VR6 TuplaTbo:tä kyseli suomen kilpien väliin.
Hassu homma sinänsä kun TUV on EU-alueella hyväksytty mittaaja, siis samassa listassa kuin esim. VTT. Vaan niin se meidän yhtenäinen Eurooppa ei oikein ole kaikille yhtä oikeudenmukainen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 16 vierailijaa