Volkswagen Corrado 2.0l 16V G60 rekisteröinti?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Tapsa Tre
-
Viestit: 122
Liittynyt: 8.7.2004 19:20

Volkswagen Corrado 2.0l 16V G60 rekisteröinti?

ViestiKirjoittaja Tapsa Tre » 7.6.2007 20:40

Mitä kaikkea mahtaa olla katsastusmiesten syynin kohteena.
Eli onko aivan älytön idea edes miettiä tuollaisen maahantuontia?

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 7.6.2007 21:20

Kaippa se tehot ja päästöt haluis kattoo. Riippunee vähä inssistä jne taas.

Tapsa Tre
-
Viestit: 122
Liittynyt: 8.7.2004 19:20

ViestiKirjoittaja Tapsa Tre » 7.6.2007 21:30

eli dynolaput mukaan? (auto on saksassa, eikä sitä ole dynotettu..)

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 7.6.2007 22:08

Ainakin ne, eli maks se 192hp. Minkä vuotinen vehjes kyseessä?

Tapsa Tre
-
Viestit: 122
Liittynyt: 8.7.2004 19:20

ViestiKirjoittaja Tapsa Tre » 7.6.2007 22:26

vm. -91

autoa ei ole dynotettu, mutta omistaja päättelee että siinä on 205hv!

onko airbagi pakko?
(autoon on vaihdettu ratti jossa ei ole tyynyä)

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 7.6.2007 22:28

eikö 228hp? g60 ja vr6 käsitykseni mukaan on samoilla jarruilla.

Tapsa Tre
-
Viestit: 122
Liittynyt: 8.7.2004 19:20

ViestiKirjoittaja Tapsa Tre » 7.6.2007 22:32

ei tietoa jarruista eikä hevosvoimista, mutta omistajan tehoarvio on 205hv.
(vakiolastu & -ahdinpyörä)
Viimeksi muokannut Tapsa Tre, 8.6.2007 0:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

BooBoo-
-
Viestit: 47
Liittynyt: 11.5.2006 0:12

Tapsa tre

ViestiKirjoittaja BooBoo- » 7.6.2007 23:17

otappa yhteyttä Dopi:in www.mdcomprex.com auttaa varmasti mielellään ja tietääkin...

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 8.6.2007 0:24

Eiku joo oli vielä vr6, g60 jarrut taitaa olla 280mm ja vr6 288mm tjsp. Jos toi olis suomivehjes niin sit se olis teoriassa pakko viedä kalliimpiin päästömittauksiin, miten liene laita tuodessa?

ahu
-
Viestit: 559
Liittynyt: 24.7.2003 8:53

ViestiKirjoittaja ahu » 8.6.2007 17:06

Ku vm -91 niin toi on vissiin vähäpäästöinenkin? Vai riittääkö pelkkä katti?

Kasetti
-
Viestit: 235
Liittynyt: 25.7.2005 20:13

ViestiKirjoittaja Kasetti » 9.6.2007 10:36

Eiku joo oli vielä vr6, g60 jarrut taitaa olla 280mm ja vr6 288mm tjsp.


VW:n ETKA-varaosaohjelma sanoo että etulevyt ovat molemmissa, niin PG-koneessa (G60) kuin ABV-koneessa (VR6), 280mm x 22mm - ainoana erona pulttijako (4/100 ja 5/100)

Eli jarruihin ei tarvinne koskea.

mkm
-
Viestit: 702
Liittynyt: 11.12.2003 17:40

ViestiKirjoittaja mkm » 9.6.2007 11:02

Jos kiesi on vähäpäästöinen lähtömaassa ja siellä vielä leimaamatta turbolle niin huonoa on leimaaminen Suomessa.
Myös noihin vähäpäästöisiin jotka turbotettu, esim. Saksassa ja leimattu siellä vähäpäästöisenä turbokikottimena, suhtautuvat nykyään aivan h*lvetin nihkeästi täällä Kekkoslandiassa.
Muuttoautona onnistunee vielä, jälkituontina on oikeasti vaikeaa vaikka tehot pysyisivät järkirajoissa. Tai ainakin 4kk sitten oli suhtautuminen luokkaa -> "hae erikoislupa ja mittauta pussitesti joko VTT:llä tai muualla, TUV-lapulla voit pyyhkiä ahteriasi" ei nyt sanasta sanaan noin mutta suurinpiirtein. (mutta jos asuisin ko. maassa ja toisin kyseisen kikottimen muuttoautona niin onnistuisi ilman lisäkommervenkkejä).

Kyseessä oli 2,0l 16v jälkiremmitetty Passatti '92 tai jos oikein muistan, siis vähäpäästöinen nahkahousumaassa jossa TUV-lapuilla (teho/päästöt) leimattu ilman ongelmia (jarrut oli päivitetty 31Xmm jne). Sama homma oli jo viime syksynä kun toveri erästä VR6 TuplaTbo:tä kyseli suomen kilpien väliin.

Hassu homma sinänsä kun TUV on EU-alueella hyväksytty mittaaja, siis samassa listassa kuin esim. VTT. Vaan niin se meidän yhtenäinen Eurooppa ei oikein ole kaikille yhtä oikeudenmukainen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 16 vierailijaa