eli nyt on tullut ongelma kakkoskopan pakin kanssa,
eli välillä ei tahdo mennä pakki millään päälle, eli joutuu työntämään parkista pois :/
ja olen huomioinut että tätä tapahtuu ainakin suurimmaksi osaksi lämpimällä koneella..ainakaan ikinä ihan kylmänä ei ole temppuillut..
onko laatikko menossa, vai mistä voisi johtua??
G2 pakki temppuilee
Valvoja: ffp jäsenet
Säätämällä selvinnee. Auton alta pääsee helpoiten käsiksi tankoon, jota löysäämällä ja hivenen jompaan kumpaan suuntaan kiertämällä alkaa pakki menemään päälle. Suuntaa ja tarkkaa sijaintia en nyt enää muista. Ei isoa liikautusta sitten tarvitse, muutama milli. Liikaa jos kiertää niin vitonen ei enää sitten meinaa mennä päälle. Joku joka tarkemmin osaa selittää voisi selventää.
Omasta korjaamolla asentaja sitä sääti niin en itse sen tarkemmin osaa neuvoa.
Omasta korjaamolla asentaja sitä sääti niin en itse sen tarkemmin osaa neuvoa.
Tonise, joo kyllä tässä parin vuoden aikana on huomattu että sitä vaihekeppiä pitää painaa ja sit työntää :D mutta nyt ei mene välillä vaikka miten painelet ja kääntelet :/
kiitoksia Eemeli, pitää huomenissa tutkailla tätä tankoa auton alta :)
jos joku tietää tarkemmin tästä säätämisestä nii kertokkee ihmeessä..
niin ja hei!! jos esim etummainen moottorin kumityyny on löystynyt vanhuuttaan nii moottorihan ei sitten ole oikeassa asennossa, eikös tämäkin voi vaikuttaa tähän että pakki ei mene silmään??
kiitoksia Eemeli, pitää huomenissa tutkailla tätä tankoa auton alta :)
jos joku tietää tarkemmin tästä säätämisestä nii kertokkee ihmeessä..
niin ja hei!! jos esim etummainen moottorin kumityyny on löystynyt vanhuuttaan nii moottorihan ei sitten ole oikeassa asennossa, eikös tämäkin voi vaikuttaa tähän että pakki ei mene silmään??
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”