venton linttaus originaali-iskareilla
Valvoja: ffp jäsenet
venton linttaus originaali-iskareilla
moro. mitenkähän venton alkuperäiset iskarit toimivat 40/40 madallusjousilla? katsastussetä löysi katsastuksesta vänkärinpuolen takaiskarista pienenpienen heiton muihin verrattuna. muut oli ok.
foorumissa on puhuttu siitä että venton perä jää liian alas 40/40 madallusjousilla.
Etulokarin kaarihan on ylempänä kuin takalokarin kaari sivusta katsottuna vakiojousilla vaikka auto on muuten suorassa.
Joten tarkoittaako tuo "perän laahaminen" tätä ulkonäköasiaa vai sitä että auto on oikeasti takakenossa 40/40 jousien asennuksen jälkeen?
Etulokarin kaarihan on ylempänä kuin takalokarin kaari sivusta katsottuna vakiojousilla vaikka auto on muuten suorassa.
Joten tarkoittaako tuo "perän laahaminen" tätä ulkonäköasiaa vai sitä että auto on oikeasti takakenossa 40/40 jousien asennuksen jälkeen?
Viimeksi muokannut Reaper, 6.6.2007 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Etulokarin kaarihan on ylempänä kuin takalokarin kaari sivusta katsottuna vakiojousilla vaikka auto on muuten suorassa.
Joten tarkoittaako tuo "perän laahaminen" tätä ulkonäköasiaa vai sitä että auto on oikeasti takakenossa 40/40 jousien asennuksen jälkeen?
Veli laittoi ventoon Elit-madallusjouset -35mm. Etulokarin ja renkaan väliin jää rakoa enemmän kuin taakse, mutta auto on muuten suorassa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa