Laatikko laukes ja nyt olis haussa uusi.
Autona -02 vuoden A3 1.8t quattro 150hv ja himottais 6-vaihteinen laatikko 180hv versiosta tai S3:n.
Jos jollain tietoa miksi 6-vaihteinen on parempi jättää tilaamatta, olisin isosti kiitollinen varoituksesta. (Tilaus lähtee maanantaina 4.6.) Koneen ja alkup. laatikon koodit pyrin noutamaan ja postaamaan huomenna, jos niistä on apuja.
Haussa A3:n uusi laatikko.
Valvoja: ffp jäsenet
Elikkäs:
Moottorina: ARX
Vaihteistona: FEX
Osaako joku kertoa näissä koneissa käytetyn vaihteison koodin, ja menisikö jokin niistä "heittämällä" FEX:n tilalle?
AJQ, APP, AUQ, ARY, APY, AMK, BAM, APX
Kun kerran laatikko menee vaihtoon, onko pakko (jos ei halua) laittaa samanlainen takas, kun sieltä on rikkinäisenä pois otettu...
Moottorina: ARX
Vaihteistona: FEX
Osaako joku kertoa näissä koneissa käytetyn vaihteison koodin, ja menisikö jokin niistä "heittämällä" FEX:n tilalle?
AJQ, APP, AUQ, ARY, APY, AMK, BAM, APX
Kun kerran laatikko menee vaihtoon, onko pakko (jos ei halua) laittaa samanlainen takas, kun sieltä on rikkinäisenä pois otettu...
Juu, elikkäs jos joku on samassa tilanteessa ja kiinnostunut vaihtamaan FEX 5-vaihteisen johonkin 6-vaihteiseen manuaaliin. Asian voi kuopata, jos ei varastossa satu olemaan koko uuden vaihteiston voimansiirtoa. Ja silti joutuu vetareita työstämään.
Eli tänne on tulossa samanlainen FEX-loota kun autossa alunperinkin oli. :(
Eli tänne on tulossa samanlainen FEX-loota kun autossa alunperinkin oli. :(
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa