Alakerran vaihto

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

härdelli
-
Viestit: 381
Liittynyt: 10.2.2006 23:21

Alakerran vaihto

ViestiKirjoittaja härdelli » 31.5.2007 17:50

Aaz-konetta olisi nyt vihdoin viimein tarkoitus alkaa pistämään kasaan ja sisälle olisi tarkoitus laittaa 1z-koneen sisuskalut. Sopiva setti olisi tarjolla mutta siinä on yhdessä männässä pieni murtuma. Onko järkeä osta tuo setti ja ostaa tuo yksi mäntä erikseen vv-autolta? En ole konetta aiemmin osista rakentanut joten onko jotain oleellista mitä tulee tehdä vaikkapa tuon alakerran vaihdon yhteydessä? Laakerointi uusilla osilla mutta mitä muuta..

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 31.5.2007 18:09

Ei se tdi-koneen männillä toimi...

Kk-, runko-, ja apuakselin laakerit ja männänrenkaat nyt ainakin kannattaa laittaa. Ja tottakai kaikki stefat ja tiivisteet uusiin.

härdelli
-
Viestit: 381
Liittynyt: 10.2.2006 23:21

ViestiKirjoittaja härdelli » 31.5.2007 18:19

kaikki noi on joo menossa vaihtoon.Miksei toimisi? Kaikki muut tähän mennessä vv-auton varaosapuolta myöden ovat olleet sitä mieltä että ne toimivat siellä ja ovat vakioita kestävämmät. Mulla olis kyllä lohkossa kiinni juuri laakeroitu vakioalakerta mut kun haluis tuon toisen jos se olis vähän kestävämpi, tehoja kuitenkin olis tarkoitus jonkinverran hakea..

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 31.5.2007 18:21

Siis AAZ kansi kuitenkin tulee? TDI koneessa on palotila männissä ja kammiokoneessa palotila on kannessa. Puristukset tippuu johonkin pensa auton lukemiin...

Paljonko on jonkin verran tehoa? Vakio Mahlet tai Tarabusit kestää kyllä yli 200hv.

härdelli
-
Viestit: 381
Liittynyt: 10.2.2006 23:21

ViestiKirjoittaja härdelli » 31.5.2007 20:54

okei enpäs tiennytkään tuota palotilahommaa. Kovasti ovat niitä tuonne muualla kehuneet. Tehoa olis tarkoitus hakea se reilu 200hv. Alunperin oli tarkoitus päästä jopa lähemmäs kolmeasataa ja suunnittelin jo teetettyjä sisukaluja ja kaikkea mutta ei hitto ei pysty nyt pistämään niin paljon rahaa kiinni enää kun on kaikkea muutakin. Ehkä joskus myöhemmin :) Ehkä tuo rakennetaan sittenkin vakiosisustalla ja mennään penkkiin katsomaan nuo syöttö ja ahtosäädöt kohdalleen ettei vaan liikaa revitetä


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa