Alakerran vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Alakerran vaihto
Aaz-konetta olisi nyt vihdoin viimein tarkoitus alkaa pistämään kasaan ja sisälle olisi tarkoitus laittaa 1z-koneen sisuskalut. Sopiva setti olisi tarjolla mutta siinä on yhdessä männässä pieni murtuma. Onko järkeä osta tuo setti ja ostaa tuo yksi mäntä erikseen vv-autolta? En ole konetta aiemmin osista rakentanut joten onko jotain oleellista mitä tulee tehdä vaikkapa tuon alakerran vaihdon yhteydessä? Laakerointi uusilla osilla mutta mitä muuta..
kaikki noi on joo menossa vaihtoon.Miksei toimisi? Kaikki muut tähän mennessä vv-auton varaosapuolta myöden ovat olleet sitä mieltä että ne toimivat siellä ja ovat vakioita kestävämmät. Mulla olis kyllä lohkossa kiinni juuri laakeroitu vakioalakerta mut kun haluis tuon toisen jos se olis vähän kestävämpi, tehoja kuitenkin olis tarkoitus jonkinverran hakea..
okei enpäs tiennytkään tuota palotilahommaa. Kovasti ovat niitä tuonne muualla kehuneet. Tehoa olis tarkoitus hakea se reilu 200hv. Alunperin oli tarkoitus päästä jopa lähemmäs kolmeasataa ja suunnittelin jo teetettyjä sisukaluja ja kaikkea mutta ei hitto ei pysty nyt pistämään niin paljon rahaa kiinni enää kun on kaikkea muutakin. Ehkä joskus myöhemmin :) Ehkä tuo rakennetaan sittenkin vakiosisustalla ja mennään penkkiin katsomaan nuo syöttö ja ahtosäädöt kohdalleen ettei vaan liikaa revitetä
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa